سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
ش, 1401/02/31 - 22:30

اهدای لوح تقدیر جمعیت قربانیان شیمیایی «حلبچه» به سرکنسول ایران در سلیمانیه

پیش از ظهر شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، «لقمان عبدالقادر» رئیس جمعیت قربانیان شیمیایی حلبچه و چند تن از اعضای هیات مدیره این جمعیت، با مهدی شوشتری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در محل سرکنسولگری دیدار کردند.

به گزارش کوله بار،در این دیدار، لقمان عبدالقادر از همکاری‌ها و کمک‌های دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران با مردم حلبچه از زمان فاجعه شیمیایی حلبچه تاکنون قدردانی کرد.

شوشتری نیز بر ادامه همکاری‌ها و مساعدت‌های ایران از مردم مظلوم حلبچه تاکید و پیشنهاد کرد تا جمعیت قربانیان شیمیایی حلبچه با هدف جلوگیری از تغییر حقایق و واقعیت‌های این فاجعه و معرفی درست آن به نسل جوان و نسل‌های آینده، برنامه ویژه‌ای جهت مستندسازی و ایجاد یک آرشیو کامل اسناد به جای مانده از این جنایت طراحی و اجرا نماید که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

جمعیت قربانیان شیمایی حلبچه در این دیدار لوح تقدیر سالیانه (سال ۲۰۲۲) خود را به پاس کمک‌ها و مساعدت‌های سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه، به سرکنسول اهدا کرد.

بر اساس این گزارش، این لوح سالیانه به یک شخصیت و یا نهادی که به جمعیت قربانیان شیمیایی حلبچه کمک و مساعدت ویژه کرده  است، اهدا می گردد.

انتهای پیام

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.