سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
س, 1401/11/18 - 12:43
۴۴ سال افتخار/ در شهر زیبا برگزار شد؛

برپایی میز خدمت به به ایثارگران تهرانی در دهه فجر انقلاب اسلامی

میز خدمت مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به همت پایگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه مسجدالرضا (ع) در منطقه شهر زیبا برگزار شد.

به گزارش کوله بار، «محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای» مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میز خدمت در منطقه ۵ تهران که جزو پرمخاطب‌ترین مناطق جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران است، برگزار شد.

علی‌نقیان افجه‌ای با اشاره به مهمترین درخواست‌های مراجعه کنندگان به میز خدمت، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم با راهنمایی جامعه هدف، اقداماتی انجام دهیم تا این عزیزان بتوانند از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به نحو بهتری برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوعی که در میز خدمت منطقه ۵ تاکنون مطرح شده، مسئله دور بودن مراکز طرف قرارداد با بیمه دی و همچنین کمبود مراکز درمانی است که ایثارگران عزیز مجبورند به بیمارستان‌های مرکز شهر مراجعه کنند.

میز خدمت مدیران در مسجد الرضا (ع) منطقه ۵ شهرداری تهران به مدت سه روز و با حضور سه دستگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت راه و شهرسازی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.