سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
پ, 1399/12/14 - 15:01

برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در بستر فضای مجازی

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: اردوی راهیان نور امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

به گزارش کوله بار، مرتضی سپهوند در رابطه با برگزاری اردوی راهیان نور امسال اظهار داشت: هر ساله اردوی راهیان نور راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور تعداد قابل توجهی از دانش آموزان و دانشجویان و خانواده ها برگزار می شد و افراد با قرار گرفتن درمناطق عملیاتی و جنگی  شناخت بیشتری در مورد شهدا و دفاع مقدس پیدا میکردند.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون اعزام به اردوی راهیان‌نور انجام نشده و سعی شده تا همان برنامه مناطق عملیاتی  در بستر فضای‌مجازی برای دانش‌آموزان  به نمایش گذاشته شود.

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: گروه مستند‌ساز ، خبرنگار، راوی  و....  در مناطق هویزه، اروند رود،علقمه و شلمچه حضور داشته و برنامه ضبط کردند تا در بستر فضای مجازی ارائه شود.

وی با بیان اینکه کانال راهیان نور لرستان در شبکه شاد ایجاد شده، عنوان کرد: معمولا  درسال نزدیک به 5 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شد که پیش بینی می‌شود با این روش بالای 20 هزار نفر در این اردوها شرکت خواهند داشت.

سپهوند گفت: قطعا علاوه بر دانش آموزان خانواده آنها نیز می‌توانند در این اردوها شرکت کنند و محدودیتی برای حضور دانش‌آموزان نیز وجود ندارد .

وی بیان کرد: برنامه‌های این کانال شامل اجرای سرود، تئاتر، مسابقه و تصاویر بسیار زیبا از مناطق عملیاتی در بستر شبکه شاد و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول سازمان اردویی گردشگری راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت:  ما سعی داریم این برنامه به صورت شهرستانی پخش شود  به گونه ای که فقط یک روز مختص به راهیان نور یک شهرستان باشد و برنامه آموزشی دیگری دراین روز انجام نشود.

وی افزود: دانش‌آموزان با سفر مجازی به این اردو می‌توانند با رشادت‌ها و از جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.