سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ش, 1400/08/08 - 20:50

برگزاری اردوی متمرکز راهیان نور در یادمان فتح المبین

اردوی متمرکز راهیان نور ویژه فعالان جلسات قرآن دزفول دیروز برای نخستین بار در خوزستان در یادمان فتح المبین برگزار شد.

به گزارش کوله بار، دبیر موسسه فرهنگی هنری ماهد دزفول گفت: اردوی معبر یک برای نخستین بار در استان خوزستان در منطقه فتح المبین حول محور سیره شهید فرهنگی حسین بیدخ برگزار شد.برگزاری اردوی متمرکز راهیان نور در یادمان فتح المبین


محمدطاهر دباغ با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از خواهران و برادران جلسات قرائت قرآن در این برنامه شرکت می‌کنند، افزود: این برنامه از صبح دیروز از گلزار شهدای شهید آباد آغاز و به سمت شهدای فتح المبین تا غروب ادامه داشت.


دباغ با بیان اینکه سخنران منزل اول حاج آقا طحان راوی کشوری و استاد دانشگاه و راوی منزل دوم حاج علیرضا زمانی راد از اساتید دانشگاه بود، خاطر نشان کرد: گعده‌های تربیتی با موضوع تبیین سیره شهدا، اکران فیلم سینمایی تک تیرانداز، میز کتابخوانی و مناجات روضه از دیگر بخش‌های این برنامه بود.


وی افزود: هزینه این برنامه از طرق خیرین مردمی تامین می‌شود و اداراتی مانند سپاه، شهرداری، حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی نیز همکاری داشتند.


دبیر موسسه فرهنگی هنری ماهد گفت: مرکز شهدایی ماهد با محوریت بیانیه گام دوم شهدا با اهمیت نشر سیره شهدا و الگو قراردادن شهدا تشکیل شده که مردم محور و جوان پایه و وابسته به حوزه هنری انقلاب اسلامی است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.