سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
ج, 1401/12/26 - 13:55
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با کوله بار عنوان کرد؛

برگزاری ازدواج زوج‌های جوان گلستانی در یادمان شهدای هویزه/ ارسال یک هزار و ۴۰۰ اثر ادبی و هنری به جشنواره ملی سرزمین نور

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان گفت: تا به امروز بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس از سوی دبیرخانه استانی جشنواره سرزمین نور به دبیرخانه مرکزی اعزام شده است و بحمدالله امسال برگزیده کشوری هم داشتیم.

به گزارش کوله بار، سید احمد سادات حسینی در گفتگو با کوله بار با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی این استان از ۱۵ مهرماه آغاز شده است، گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به سرزمین نور تا ۲۰ بهمن ادامه داشت و بعد از آن شاهد حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس وبدیم که تا ۲۲ اسفند ادامه داشت.
وی ادامه داد: ویژه برنامه ازدواج زوج‌های جوان در یادمان هویزه و همچنین اجرای برنامه‌های رزمی و بصیرتی برای زائران راهیان نور دو نمونه از برنامه‌های مهم برای زائران راهیان نور استان گلستان بوده است.
سادات حسینی خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور یکی از جشنواره‌های مهم و مر دمی است که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ثبت دیده‌ها و شنیده‌های زائران راهیان نور در قالب‌های ادبی و هنری می‌شود و در همین راستا، تا به امروز بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس از سوی دبیرخانه استانی جشنواره سرزمین نور به دبیرخانه مرکزی اعزام شده است و بحمدالله امسال برگزیده کشوری هم داشتیم.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: رسانه و فضای مجازی می‌توانند در علاقمند کردن جوانان برای حضور در یادمان‌های دفاع مقدس اثرگذاری زیادی داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.