سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
س, 1400/07/06 - 13:36
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت و گو با کوله بار خبر داد؛

برگزاری تور دورچرخه سواری رکاب زنان کوی رضا(ع) از قزوین تا حرم رضوی

آشوری از برگزاری تور دوچرخه سواری از قزوین تا حرم امام رضا علیه السلام مشهد خبر داد و گفت: 10 نفر از دلباختگان سالارشهیدان(ع) که امسال توفیق حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی را نداشته اند، با رکاب زدنی مسافت قزوین تا مشهد را طی می کنند.

به گزارش کوله بار، حمدالله آشوری مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت و گو با خبرنگار کوله بار از برگزاری تور دوچرخه سواری از قزوین تا حرم امام رضا علیه السلام مشهد خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، تور دوچرخه سواری با عنوان رکاب زنان کوی رضا(ع) برگزار می شود و 10 نفر از دلباختگان سالارشهیدان(ع) که امسال توفیق حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی را نداشته اند، از استان قزوین تا مشهد مقدس را رکاب می زنند.

وی ادامه داد: این دوچرخه سواران از چند استان برای رسیدن به مشهد مقدس عبور خواهند کرد و طی برنامه ریزی به عمل آمده، در هر استان با حضور در مزار پاک شهدا، برگزاری مراسم غبار روبی و تجدید عهد و میثاق با شهدا را برگزار خواهند نمود.

آشوری تاکید کرد: زمان حرکت این دوچرخه سواران روز پنجشنبه 8 مهرماه اعلام شده است و آنها بعد از 8 روز رکاب زدن، در روز شهادت امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس خواهند رسید.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با بیان اینکه برگزاری تور دوچرخه سواری رکاب زنان کوی رضا(ع) مورد استقبال واقع شده است، گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شاهد بودیم که عده ای از دلدادگان سالارشهیدان علیه السلام نتوانستند در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کنند و جاماندگان این پیاده روی عظیم، تصمیم گرفتند که اقدام به برگزاری تور دوچرخه سواری کنند.


انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.