سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
چ, 1400/10/08 - 21:55
مسئول راهیان نور بوشهر:

برگزاری جشنواره «رهاورد سرزمین نور» در بوشهر

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری جشنواره «رهاورد سرزمین نور» در بوشهر اسفندماه خبر داد.

به گزارش کوله بار، سرهنگ عبدالهادی صبحانی‌خواه، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز ۷ دی‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده جشنواره رهاورد سرزمین نور در بوشهر اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهداف خاصی را در توسعه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دنبال می‌کند که در این راه تلاش و سختی‌های آن را با جان و دل خرید و شهدا، امام و ولی خود را خوب شناختند و به آن اقتدا کردند و گره کار ما امروز این است که ما نتوانسته‌ایم همانند شهدا عمل کنیم و امیدواریم اجرای این برنامه‌ها در دستیابی به اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام موفق عمل کند.

صبحانی‌خواه افزود: بسیجیان، دانش‌آموزان و عموم مردم می‌توانند دلتنگی‌های راهیان خود را در قالب استوری، کلیپ‌های یک دقیقه‌ای، شعر، وبلاگ، نماهنگ، دل‌نوشته و تولیدمحتوا برای شرکت در جشنواره رهاورد سرزمین نور تا پانزدهم بهمن‌ماه ارسال کنند.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.