سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
د, 1398/07/29 - 10:13
مسئول اردویی سپاه امیر المومنین(ع)استان ایلام در گفتگو با کوله بار خبر داد

برگزاری جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در هفته بسیج دانش آموزی در ایلام

پور محمدی گفت: جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در 11 آبان ماه و در هفته بسیج دانش آموزی با حضور سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ایلام برگزار می شود.

حسین پور محمدی مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع)استان ایلام در گفتگو با کوله بار با اشاره به اینکه زائران اربعین حسینی همچنان در حال بازگشت از مرز مهران هستند، اظهار داشت: همچنان سپاه و بسیج در پایانه مرزی مهران حضور دارند  و از زائران اربعین حسینی استقبال می کنند و موکب های مردمی تا روز سه شنبه 30 مهرماه در این پایانه مرزی برپا خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از 3500 زائر غیرایرانی در اردوگاه های استان ایلام اسکان داده شده اند، اظهار داشت: بیش از 800 هزار زائر ایرانی نیز در اردوگاه های سپاه و بسیج در این استان، اسکان داده شده اند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه به زودی راهیان نور دانش آموزی از سر گرفته می شود، اظهار داشت: از 11 آبان ماه، راهیان نور دانش آموزی به طور رسمی آغاز می شود.

محمدی تاکید کرد: جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در 11 آبان ماه و در هفته بسیج دانش آموزی با حضور سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در ایلام برگزار می شود.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه امیر المومنین(ع)استان ایلام خاطر نشان کرد: امسال قریب به 2 هزار اثر ادبی و هنری از سوی زائران راهیان نور و علاقمندان به مباحث دفاع مقدس به دبیرخانه استانی ایلام ارسال شد و از این میان، 30 اثر بعنوان اثر برتر انتخاب شدند که از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد و این آثار، به دبیرخانه مرکزی جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور جهت داوری ارسال می گردد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.