سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
چ, 1401/08/04 - 22:13

برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در استان قزوین

مسئول سازمان اردویی راهیان نورسپاه صاحب الامر استان قزوین مطرح کرد: هدف ما از برگزاری این جشنواره علاوه بر جمع آوری بهترین آثار، ماندگاری، انتشار و استفاده از آنها، ترویج فرهنگ ایثار و سبک زندگی شهدا و گسترش راهیان نور در بین عموم مردم است.

حمدالله عاشوری مسئول سازمان اردویی راهیان نورسپاه صاحب الامر در گفتگو با خبرنگار کوله بار درباره‌ی برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در استان قزوین گفت: با آغاز راهیان نورغرب کشور جشنواره را افتتاح کردیم و در کاروانهای راهیان نور، برنامه ها، یادمانها و فضای مجازی به صورت پوستر و بروشور اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز در حال جمع‌آوری آثار هستیم و با وجود شرکت کننده از همه گروه های سنی، استقبال دانش آموزان از این جشنواره بیشتر بوده است.

عاشوری افزود: مهلت ارسال آثار تا بهمن ماه است و در نیمه دوم بهمن ماه اختتامیه این جشنواره برگزار و آثار توسط هیئت داوران، داوری خواهد شد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نورسپاه صاحب الامر اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این جشنواره علاوه بر جمع آوری بهترین آثار، ماندگاری، انتشار و استفاده از آنها، ترویج فرهنگ ایثار و سبک زندگی شهدا و گسترش راهیان نور در بین عموم مردم است.

وی عنوان کرد: راهیان دانش آموزی  و اطلاع رسانی آن در استان قزوین به صورت مجازی و حضوری در حال انجام است.

انتهای پیام/خ
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.