سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ی, 1401/02/04 - 21:14
مسئول سازمان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفت و گو با کوله بار عنوان کرد؛

برگزاری ویژه برنامه عملیات «بازی دراز» با حضور بیش از 30 هزار زائر راهیان نور/ 16 اردیبهشت ماه؛ افتتاحیه راهیان نور 1402

عزیزی گفت: عملیات بازی دراز و حضور کاروان های راهیان نور در این نقطه در روز جمعه 16 اردیبهشت ماه، آغازی بر اردوهای راهیان نور 1402 خواهد بود.

به گزارش کوله بار،  یونس عزیزی، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار کوله بار با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب گفت: طی برنامه ریزی به عمل آمده، بیش از 30 هزار نفر در ویژه برنامه عملیات بازی دراز حضور پیدا خواهند کرد و مقدمات کار از اکنون در شهرستان سرپل ذهاب آماده شده است.


وی ادامه داد: در تاریخ های 15 و 16 اردیبهشت ماه میزبان 20 استان از سراسر کشور خواهیم بود و در روز پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه مراسم ویژه ای در یادمان شهید شیرودی با حضور کاروان های راهیان نور برگزار می شود.


عزیزی تاکید کرد: روز جمعه 16 اردیبهشت ماه رای ساعت 6 و 30 دقیقه کاروان های راهیان نور در نقطه رهایی منطقه عملیاتی بازی دراز حضور پیدا می کنند.
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: عملیات بازی دراز و حضور کاروان های راهیان نور در این نقطه در روز جمعه 16 اردیبهشت ماه، آغازی بر اردوهای راهیان نور 1402 هم خواهد بود.


وی گفت: در طول نوروز 1401 قریب به 210 هزار زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس کرمانشاه بازدید کردند و یادمان مرصاد، بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داد.


انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.