سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
پ, 1397/11/25 - 10:15

تجربه‌ای جدید از اردوی راهیان نور برای یزدی‌ها

در اردوی راهیان نور ویژه زائران یزد، روایتگری سیره شهدا، مناجات‌خوانی، برگزاری مسابقات و...انجام می‌گیرد و تمام افراد شرکت‌کننده در اردو با لباس‌های خاکی آن دوران در قالب گردان و گروهان با داشتن یک فرمانده فعالیت می‌کنند.

به گزارش کوله بار؛ اسماعیل قاسمی، مسئول اردویی هیئت انصار ولایت یزد با اعلام این خبر گفت: واحد اردویی هیئت انصار ولایت در طول سال چندین اردو را ویژه نوجوانان دختر و پسر یزد برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: اردوی رزمی فرهنگی «راهیان کربلا» یکی از این اردوهای سالانه است که امسال برای پانزدهمین سال برگزار می‌شود.

قاسمی ادامه داد: این اردو ویژه پسران نوجوان پایه هفتم، هشتم، نهم و دهم ساکن یزد اسفندماه سال جاری در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می‌‌شود.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: این اردو با هدف آشنایی بیشتر این نسل با حال و هوای جبهه و دفاع مقدس و رزمندگان در دو محور معنویت و نشاط برگزار می‌شود.

مسئول اردویی هیئت انصار ولایت یزد خاطرنشان کرد: در این اردو روایتگری سیره شهدا، مناجات‌خوانی، برگزاری مسابقات و...انجام می‌گیرد و تمام افراد شرکت‌کننده در اردو با لباس‌های خاکی آن دوران در قالب گردان و گروهان با داشتن یک فرمانده فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بعد از بازگشت از اردو شرکت‌کنندگانی که استعدادیابی شدند در طول اردو جهت عضویت در هیئت و انجام دیگر فعالیت‌ها انتخاب می‌شوند.

وی یادآور شد: این اردو ۲۳ الی ۲۷ اسفندماه برگزار و علاقه‌مندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند که با ارسال نام و نام خانوادگی و پایه تحصیلی خود به شماره ۹۹۰۷۲۵۴۷۹۳ اقدام به ثبت نام کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.