سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
ی, 1401/12/21 - 10:35
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج:

تحول عظیمی در فضاسازی یادمان‌ها و اردوگاه‌ها راهیان نور خواهیم داشت/ ۱۰۰ هزار خادم الشهدای خواهر و برادر در سطح کشور داریم

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: سال آینده تحول عظیمی در فضاسازی یادمان‌ها و اردوگاه‌ها و محتوای رزمایش‌ها خواهیم داشت که منطبق با مسائل روز و طبق نیاز زائران خواهد بود. 

به گزارش کوله بار، سردار سوری مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در دیدار سرزده با خادمین خواهر جدیدالورود بازه چهارم در قرارگاه راهیان نور سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، ضمن تقدیر از زحمات خادمین شهدا، انتقادات و پیشنهادات خادمین را پاسخ داده و به پاره‌ای از برنامه‌های سال آینده خادمین شهدا اشاره نمود. 

وی در این جلسه عنوان کرد: سال آینده برنامه‌ای مدون و منسجم در جهت توانمندسازی شبکه خادمین شهدا اجرا خواهد شد. همچنین تحول عظیمی در فضاسازی یادمان‌ها و اردوگاه‌ها و محتوای رزمایش‌ها خواهیم داشت که منطبق با مسائل روز و طبق نیاز زائران خواهد بود. 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج افزود: حدود ۱۰۰ هزار خادم خواهر و برادر در کشور داریم که تلاش بر این است این عزیزان در گروه‌های جهادی تقسیم شده و مأموریت آنها در سطح شهرها، پیگیری امور خانواده معظم شهدا و در مناطق عملیاتی، یادمان‌ها، اردوگاه‌ها و مناطق حاشیه‌نشین اطراف یادمان‌ها بوده که کمک شایانی در حوزه محرومیت‌زدایی در این استان نیز خواهند کرد.


سردار سوری ضمن بیان این جمله که شهدا، ویترین عملیات عظیم راهیان نور هستند، در ادامه دو توصیه مهم به خادمین شهدا داشت: خادمین شهدا باید به گونه‌ای با زائرین برخورد کنند که زائر مشتاق باشد سال آینده نیز به این اماکن مقدس مشرف شود. 


وی افزود: هرچند در کاروان‌های راهیان نور و یادمان‌های دفاع مقدس، راویان دفاع مقدس حضور دارند، اما چه خوب است که خادمین شهدا در گعده‌های کوچک در یادمان‌ها، با زائران گفت‌وگو کرده و به اقتضای حال زائر و در فضایی گفتمانی، اقناع‌سازی و تبیین نمایند.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.