سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ش, 1398/05/26 - 07:35

تشریح حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه قمر بنی هاشم استان چهارمحال‌ و بختیاری گفت: کیفیت اعزام و سفر راهیان نور را مهم‌تر از کمیت و تعداد افراد است.

به گزارش کوله بار،‌ سرهنگ عباس رحیمی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۲۵۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری به مناطق غرب و شمال‌غرب اعزام شده‌اند توضیح داد: در هفته آینده ۵۰۰ نفر در غالب کاروان‌های دانشجویی و عمومی به مناطق غرب و شمالغرب اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: ما در ۱۵ مهرماه اعزام ۴۰۰۰دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب را داریم. در عید هم برنامه اعزام ۸۰۰۰ نفر در غالب کاروان‌های دانش‌آموزی و عمومی به مناطق جنوب را داریم.

مسئول اردویی سپاه استان چهارمحال‌ و بختیاری، کیفیت اعزام و سفر راهیان نور را مهم‌تر از کمیت و تعداد افراد دانست و گفت: متاسفانه اکنون ما به بحث کمیت و تعداد افراد اعزامی توجه بیستری داریم که این امر سبب پایین آمدن کیفیت این سفر روحانی می‌شود. این امر سبب می‌شود که دانش‌آموزان خوب در طول سفر تحت تاثیر افراد و دانش‌آموزان نسبتا بد قرار بگیرند و مشکلاتی به وجود بیاید.

رحیمی اخاطرنشان کرد: ما در بین زائرین و دانش‌آموزان اعزامی از استان چهارمحال‌ و بختیاری، افرادی را به عنوان خادم الشهدا گزینش می‌کنیم و در یادمان‌ها از آن‌ها برای خدمت به شهدا و زوار استفاده می‌کنیم که سبب آشنایی بیشتر قشر جوان با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.