سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
چ, 1397/11/17 - 11:34
مسئول اردویی سپاه بیت المقدس کردستان:

تشویق دانش آموزان برای ارسال آثار ادبی و هنری به جشنواره ره آورد سرزمین نور/ راهیان نور باعث افزایش امنیت کردستان شده است

غلامی گفت: دانش آموزان اعزامی در راهیان نور می توانند با ارائه دل نوشته ها،عکس،مقاله،و سفرنامه در جشنواره ره آورد سرزمین نور شرکت کنند و در صورت  کسب رتبه برتر، تجلیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگار کوله بار، سرهنگ غلامی مسوول اردویی و گردشگری سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز  در آخرین جلسه با فرماندهان و مسئولین اردویی سپاههای شهرستانها و نواحی سپاه بیت المقدس استان کردستان با موضوع اعزام کاروان راهیان نور اظهار كرد: مرحله دوم  اعزام كاروان های  راهيان نور دانش آموزی استان كردستان طی امسال به مناطق عملياتی  جنوب ويژه خواهران ازشش بهمن ماه آغاز و تا27 اسفند ماه انجام می گيرد.


وی با اشاره به نقش حرکت راهیان نور در امنیت پایدار و ثبات منطقه، گفت: حرکت راهیان نور در امنیت پایدار و ثبات منطقه ای نقش تعیین کننده را ایفا کرده است و حضور زائرین نوعی رعب و وحشت در دل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران فر افکنده است.


غلامی  اضافه کرد: دیدار از این مناطق نقش مهمی در تبیین رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس دارد  که چگونه با گذشتن از همه چیز خود موجب حفظ و حراست از کیان کشور، انقلاب و نظام شدند و امنیت و ثبات امروز کشور نیز مدیون از خودگذشتگی های آنان است.


وی با اشاره به برگزاری جشنواره  ره آورد  گفت: دانش آموزان اعزامی در راهیان نور می توانند با ارائه دل نوشته ها،عکس،مقاله،و سفرنامه در این جشنواره شرکت کنند و در صورت  کسب رتبه با معرفی عنوان برتر در رسانه  تجلیل به عمل خواهد آمد و جشنواره سرزمین نور یکی از الویت های سازمان اردویی سپاه بیت المقدس کردستان است و ما در این زمینه، دانش آموزان را تشویق برایش شرکت در این جشنواره می کنیم.


این مقام مسئول گفت: هر میزان در اینگونه برنامه ها سرمایه گذاری کنیم بهتر خواهیم توانست جامعه خویش را در مقابل تهدیدات مصون بداریم.
وی در پایان  از تمام دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا همکاری های لازم را با ستاد راهیان نور  برای اعزام دانش آموزان داشته باشند.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.