سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ش, 1397/11/27 - 15:10
دبیر شبکه ملی وارثون خبر داد

تشکیل قرارگاه مردمی راهیان نور با هدف اجرای برنامه‎های منسجم ملی

دبیر شبکه ملی وارثون گفت: قرارگاه مردمی راهیان نور با هدف انسجام بخشی به برنامه های ملی تشکیل شده و به عنوان شبکه ای ملی و سراسری جهاد و شهادت فعالیت می کند.

به گزارش کوله بار، حجت الاسلام «حسین جوشقانیان» در نشست خبری جشنواره «همسفر» که امروز (شنبه 27 بهمن ماه) در سالن جلسات قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، گفت: شبکه ملی وارثون به عنوان شبکه ای ملی و سراسری جهاد و شهادت، برنامه های مختلفی نظیر یادواره ها، شب خاطره ها، ثبت و ضبط تاریخ شفاهی و اسناد دفاع مقدس، فعالیت های راهیان نور، تولیدات رسانه ای و هنری، کتاب های دفاع مقدس و پایگاه های اینترنتی دارد.


دبیر شبکه ملی وارثون افزود: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کار فردی جواب نمی دهد، شبکه ملی وارثون با همکاری مجموعه های جهاد و شهادت به میدان آمده و مسئولیت لینک کردن این مجموعه ها را برعهده دارد.


وی نقش آفرینی در راهیان نور را از مهمترین فعالیت های این شبکه دانست و تصریح کرد: شبکه ملی وارثون یک قرارگاه مردمی را از سال گذشته در راهیان نور راه اندازی و همه مجموعه های مردم نهاد به صورت موسسه و گروهی فعالیت می کنند را دورهم جمع کرده است.


جوشقانیان اظهار داشت: این قرارگاه مردمی برای اینکه امسال برای اینکه کارها از انسجام بهتر و بیشتری برخوردار باشد، ماموریت های دسته اولی را با اولویت هایی تعریف کرده و بر آنها تمرکز کرده است.


وی در تشریح برنامه های امسال گفت: تبیین گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیوند آن با معارف دفاع مقدس، ارتباط فرهنگ و شهادت با فرهنگ انقلاب، اجرای سلسه برنامه های فرهنگی سفیر انقلاب در یادمان ها و شهرهای استان خوزستان، آشناسازی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی حماسی و انقلابی به صورت تئاترهای میدانی و برنامه های میدانی جذاب، برگزاری نشست های هم اندیشی راویان و فعالان مردمی راهیان نور با حضور راویان نخبه و عمومی فضای دفاع مقدس، سامان بخشی میدانی فعالیت های مردمی از اهدافی است که آنها را دنبال می کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.