سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ی, 1401/03/01 - 22:35
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تشریح شد:

جزئیات برنامه‌های گرامیداشت «شهری در آسمان»

گردهمایی فاتحان خرمشهر شامل رزمندگان و فرماندهان،اهدای نخستین «جایزه بهروز»(شهید بهروز مرادی) به یک هنرمند نامدار از جمله برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر به شمار می‌آیند.

به گزارش کوله بار، مجدالدین معلمی دبیر برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با عنوان «شهری در آسمان» که در یک نشست خبری جزئیات این برنامه‌ها را تشریح می‌کرد، گفت:عدد ۴۰ برای ما نمادین است بنابراین شایسته است اصحاب هنر دین خود را به خرمشهر ادا کنند و ما در این راستا از سال گذشته تمام هنرمندان را برای تولید آثار با محوریت خرمشهر بسیج کردیم.

وی برگزاری گردهمایی فاتحان خرمشهر شامل رزمندگان و فرماندهان،اهدای نخستین «جایزه بهروز»(شهید بهروز مرادی) به یک هنرمند نامدار،برگزاری مراسم جشن خرمشهر در شب سوم خرداد با اجرای برنامه‌های متعدد هنری از جمله نقالی،کلنگ زنی توسعه سالن‌های سینمای خرمشهر، اجرای آهنگ «خرمشهر مقاوم» توسط علیرضا افتخاری در مراسم شب خرمشهر،اجرای برنامه روایت راویان کتاب‌های خرمشهر،برگزاری برنامه شب خاطره خرمشهر در پنجم خرداد در تالار سوره،برپایی دو نمایشگاه هنرهای تجسمی با عناوین «شهر آسمانی» و «نوبت ظفر(با نمایش عکس‌های دیده نشده از خرمشهر)» آغاز پیش تولید بزرگترین تئاتر میدانی «پل آزادی» و رونمایی از ۱۱ جلد کتاب بچه‌های خرمشهر از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برشمرد.

وی درباره بزرگترین تئاتر میدانی توضیح داد: تلاش می‌کنیم این نمایش را از تیرماه به صحنه اجرا بیاوریم.

معلمی همچنین گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اتفاق غیرقابل پیش‌بینی نبود و از متولیان دفاع مقدس انتظار داشتیم در این باره تلاش بیشتری داشته باشند.

وی همچنین اظهارکرد: ۹ نفر از استادان تجسمی آثاری درباره خرمشهر از جمله سردیس‌ها و تندیس‌هایی با موضوع خرمشهر تولید کرده‌اند که در رونمایی خواهد شد.

 به گفته معلمی،فیلم «دسته دختران» از تولیدات حوزه هنری از شهریورماه امسال اکران خواهد شد.

انتهای پیام

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.