سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
چ, 1401/02/28 - 21:20
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور بسیج مطرح کرد؛

جزئیات برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب و شمال غرب/ یادمان های دفاع مقدس آماده میزبانی از عاشقان شهداست

سردار مطهری گفت: افتتاحیه اردو‌های راهیان نور غرب و شمالغرب در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در یادمان بازی دراز برگزار شد و در حال حاضر سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه به عنوان استان‌های میزبان درحال آماده سازی اردوگاه‌ها و یادمان‌ها هستند.

به گزارش کوله بار،سردار عباس مطهری مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج درباره برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب و شمالغرب عنوان کرد: افتتاحیه این اردو‌ها در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در یادمان بازی دراز برگزار شد و در حال حاضر سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه به عنوان استان‌های میزبان درحال آماده‌ سازی زیرساخت‌های اردوگاه‌ها و یادمان‌ها هستند.

 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در ادامه با بیان اینکه راهیان نور غرب و شمالغرب نیز مانند جنوب در سه قالب دانش آموزی، دانشجویی و عمومی برگزار می‌شود اظهار داشت: امسال با توجه به در پیش داشتن امتحانات مدارس و دانشگاه و پس از آن ایام ماه محرم و راهپیمایی اربعین به لحاظ زمانبندی شرایط ویژه‌ای است و از همین جهت شروع حرکت کاروان‌ها به مناطق غرب و شمالغرب از ۶ تیرماه خواهد بود که امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها به اتمام رسیده است و به احتمال قوی اوج این اردو‌ها نیز حد فاصل ۶ تیر تا ۶ مرداد باشد.


دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج مطرح کرد: البته زائرین در حال حاضر می‌توانند از یادمان‌ها بازدید کنند و مسئولان استان‌های میزبان، آماده پذیرش این زائرین هستند.

 

سردار مطهری در پایان یادآور شد: بمنظور هماهنگی‌های بیشتر جهت نحوه برگزاری این اردو‌ها جلسه‌ای را با مسئولین خادم الشهداء و مسئولین اردوی راهیان نور استان‌های میزبان داشتیم که جزئیات آن را طی هفته‌های آینده اعلام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/الف

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.