سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ج, 1401/02/16 - 14:42
فرمانده سپاه استان کرمانشاه در ویژه برنامه عملیات بازی دراز:

حضور حدود 50 هزار زائر راهیان نور از 25 استان در مراسم سالگرد عملیات بازی دراز حضور پیدا کردند

سردار ریحانی گفت: برای همایش بزرگ بازی دراز، زائرینی بالغ بر ۲۵ استان از سراسر کشور و قریب به ۵۰ هزار نفر جمعیت به شهرستان سرپلذهاب برای بیعت مجدد با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری و راه شهیدان حضور عظیمی یافتند.

به گزارش کوله بار، سردار ریحانی فرمانده سپاه استان کرمانشاه در ابتدای مراسم سالگرد عملیات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب ضمن درود بر روح پرفتوح امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس و خوش آمدگویی به زائرین شهدای بازی دراز در شهرستان سرپلذهاب گفت: امروز صبح جمعه همزمان با ایام سالروز عملیات غرورآفرین آزادسازی بازی دراز با رمز(یا زهرا)جمعی از مردم، بسیجیان و کاروان‌های راهیان نور،  خانواده های محترم شهدا،جانبازان صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز را آغاز کردند.

وی بیان کرد: برای این همایش بزرگ زائرینی بالغ بر ۲۵ استان از سراسر کشور و قریب به ۵۰ هزار نفر جمعیت به شهرستان سرپلذهاب برای بیعت مجدد با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری و راه شهیدان حضور عظیمی یافتند.

وی اشاره کرد،: مسئولین لشکری وکشوری با زحمت های بسیاری بعد دوسال از گذشت کرونا، این اجتماع بزرگ فرهنگی در کشور را آفریدند، لذا تا زمانی که بر اساس این اصول،فرهنگ و اعتقادات،بودیم،هستیم و خواهیم بود آهنگ حرکت این نظام‌در همه ابعاد سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،با شدت پرسرعت تری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.