سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
چ, 1401/02/14 - 02:39
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مطرح کرد؛

حضور زائران راهیان نور استان لرستان در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور/ استقبال خانواده ها از برنامه های راهیان نور

سرهنگ «سپهوند» گفت: روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود و بعد از آن در فصل تابستان کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام می‌شوند.

به گزارش کوله بار، سرهنگ «مرتضی سپهوند» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  به تشریح مهمترین اقدامات ستاد راهیان نور لرستان در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: اردوگاه شهید بهشتی در خرم آباد، هر ساله میزبان مسافران راهیان نور است و مسافران 13 الی 17 استان چند ساعتی برای استراحت موقت و صرف ناهار و ادای فریضه نماز در این اردوگاه اطراق می‌کنند.

وی با بیان اینکه زمان پذیرای از مسافران راهیان نور از زمان اردوی دانش آموزی تا پایان تعطیلات نوروزی هست، افزود: در اردوگاه کشوری شهید «مسعودیان» و شهید «حبیب الهی» سه زائرسرا داریم.

سپهوند با بیان اینکه اردوگاه شهید «مسعودیان» از نظر زیر ساختی یک اردوگاه نمونه کشوری است، گفت: این اردوگاه با ظرفیت 450 نفر و اردوگاه شهید «حبیب الهی» با ظرفیت 250 نفر در هنگام حضور کاروان‌های راهیان نور میربان زائران هستند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به اقدامات فرهنگی ستاد راهیان نور لرستان در سال 1400 گفت: از آبان‌ماه و آذرماه اردو گاه‌ها را آماده کردیم، قرار شد که همه دانش آموزان را حضوری ببریم مناطق عملیاتی، همه بسترها آماده شد و سهمیه بندی کردیم و به شهرستان‌ها نیز اعلام کردیم که آمادگی اعزام دانش آموزان را داشته باشند ولی به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا چهل نفر را بردیم اهواز از جمله گروه تلویزیونی سپاه لرستان جهت مستند سازی.

وی ادامه داد: ساخت مستند اروند شروع شد و در شلمچه، هویزه، دهلاویه، معراج الشهدا و علقمه ادامه آن ساخته شد. روی این مستند کارهای فرهنگی و هنری انجام شد و از طریق شبکه شاد در فضای مجازی این مستندها را بارگزاری کردیم.

سپهوند عنوان کرد: سعی کردیم در آن لحظاتی که پخش می‌شدند، همزمان بیننده داشته باشیم به نحوی که مجری صحبت کند راوی صحبت کند و بعد از آن مستندی که از قبل تهیه کرده بودیم پخش شود و این امر باعث شد که همه دانش آموزان لرستانی و خانواده هایشان مستند را ببینند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع): در خصوص اردوی دانشجویی تصریح کرد: از تاریخ 13 اسفند تا 20 اسفند تعداد 400 نفر از خواهران دانشجو و 200 نفر از برادران دانشجو، از دانشگاه‌های مختلف استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در طی یک اردوی 4 روزه به مناطق اروند، معراج الشهدا، فتح المبین، دو کوهه، هویزه و علقمه بازدید کردند.

وی ادامه داد: بعد از اردوی دانشجویی برنامه ریزی‌ها برای پذیرایی از خودروهای شخصی و به‌صورت خانوادگی انجام شد و قرارگاه کشوری شهید« فخری زاده» آماده شد که هموطنان ثبت نام کنند یا حضوری برای ثبت نام مراجعه کنند.

سپهوند با بیان اینکه طبق جدول زمانبندی در اردوگاه شهید «حبیب الهی» و شهید«مسعودیان» روزانه در هر کدام از این اردوگاه‌ها بین 100 تا 150 نفرپذیرایی شده است، گفت: استقبال خانواده‌ها از اردوه های راهیان نور بسیار عالی بود. در اردوگاه شهید «مسعودیان» در لرستان 500 نفر از طریق خودروهایی شخصی از لرستان پذیرایی شدند. از 20 اسفند تا 11 فروردین.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به اینکه هر سال اختتامیه راهیان نور در «بازی دراز» است، گفت: روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود و بعد از آن در فصل تابستان کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.