سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
س, 1398/01/20 - 09:19

حضور پرشور زائران اراکی در اردوهای راهیان نور

حضور زائرین دانشجو از مراکز آموزش استان مرکزی در اردوهای راهیان نور پارسال حدود 40 درصد افزایش داشت.

به گزارش کوله بار، پوراسماعیل مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با بیان اینکه هدف از اردوهای راهیان نور دانشجویی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت:در سال گذشته اعزام زائران دانشجو از مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های سطح استان مرکزی 40 درصد افزایش پیدا کرد.

وی افزود: هزار و 200 نفر از دانشجویان خواهر و برادر به مناطق عملیاتی جنوب عزیمت کردند که با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی، مشارکت‌ها به خوبی صورت پذیرفت و ماحصل این هم افزایی و همکاری این بود که علاوه بر پیشرفت کیفیت اردوها شاهد افزایش کمیت اردو و شرکت کنندگان نیز بودیم.

پور اسماعیل به نقش برجسته دستگاه‌های مختلف در اجرای این اردوها اشاره کرد و گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از جمله دستگاه‌های تاثیر‌گذار در این امر مهم بود که با اقداماتی نظیر برگزاری مراسمات بدرقه، فضاسازی دانشگاهی، کمک به ساماندهی اعزام راویان، اعزام راویان خواهر، تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس برای دانشجویان خواهر و... توانست نقش مهمی در برگزاری این اردوی فرهنگی اعتقادی بزرگ ایفا کند.

وی تاکید کرد: اردوهای راهیان نور یکی از بهترین بسترهای پرورش و تربیت انسان هایی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ضمن این اردو ها پیام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیانی ویژه به نسل جوان و نوجوان منتقل می شود.

این مقام مسئول در پایان افزود: پنج هزار و 500 نفر از استان مرکزی در قالب اردوهای راهیان نور  در دوره های اعزام سال گذشته به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.