سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1401/01/16 - 22:22

حضور ۵۵۰۰ بسیجی البرزی در اردوی راهیان نور نوروز ۱۴۰۱

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به پایان ماموریت اعزام راهیان نور به جنوب گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ بسیجی در اردوهای راهیان نور نوروز ۱۴۰۱ شرکت کردند.

به گزارش کوله بار، سعید اخلاقی، مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور در نوروز ۱۴۰۱، گفت: سفر راهیان نور را با شور و اشتیاق فراوان مردم پشت سر گذاشتیم؛ حضور چشمگیر نوجوانان دلگرم کننده بود.

وی از اعزام بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از سپاه نواحی استان البرز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و ادامه داد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱۰، بیش از ۳۰ کاروان اتوبوسی و حدود ۳۰۰ نفر در قالب خودروهای شخصی به صورت سازمان دهی شده به سفر راهیان نور اعزام شدند که اگر ظرفیت بیشتری برای اسکان داشتیم، قطعا اعزام بیشتری صورت می گرفت.

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور مطرح کرد: کاروان‌های اعزام شده، در شمال خوزستان، از پادگان دوکوهه، فتح المبین و منطقه عملیاتی فکه و در جنوب خوزستان از اروند، خرمشهر، شلمچه، طلائیه و هویزه بازدید کردند. امید است بتوانیم در فصل تابستان، راهیان نور غرب کشور را فعال کنیم.

وی در پایان با اشاره به بازدید استاندار البرز و فرمانده سپاه استان البرز، از یادمان‌مای دفاع مقدس، اردوگاه‌ها و اسکان زائرین استان البرز در این سفر بیان کرد: حضور این عزیزان بسیار دلگرم کننده بود و استاندار البرز برای تکمیل زائرسراهای ما به خصوص زائرسرای شهید باکری قول مساعدت داد.

گفتنی است؛ سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی اعلام پایان ماموریت سفر راهیان نور، پیامی برای مس‍ؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان صادر کرد که در متن آن آمده است:

سلام و عرض خداقوت خدمت شما و همه همکاران عزیز و خدومتان. امیدوارم که همه این تلاش های مجاهدانه و پر بهجت مرضی رضای خداوند متعال قرار گرفته و زمینه اجرای ماموریت های بزرگ و خطیرتر در سال جدید باشد. قطعا ماموریت راهیان نور جزو آن دسته از ماموریت های اثرگذاری است که تنها با ایمان و اعتقاد قلبی و دلی میسر است که الحمدالله همه عزیزان در این راه کارنامه قبولی گرفتید. صمیمانه از مجاهدت های همه شما عزیزان سپاسگزارم.

انتهای پیام/ج

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.