سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ی, 1398/11/27 - 13:30

«جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» برگزار می‌شود

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» در سال آینده خبر داد.

به گزارش کوله بار،به نقل از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ، سردار دکتر علی‌محمد نائینی، ، با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» در سال آینده خبر داد و گفت: این جشنواره با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در سطح ملی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس انجام می شود.

وی اظهار کرد: از همه ناشران، پژوهشگران، محققان و نویسندگان و مراکز علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس دعوت می کنیم تا در این رویداد مهم علمی و فرهنگی مشارکت جدی داشته باشند.

دکتر نائینی با اشاره به موضوعات «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» عنوان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد علمی و فرهنگی می‌توانند در حوزه‌های مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی شرکت کنند.

وی متذکر شد: ذکر این نکته مهم است که آثار ارسالی باید از معیارهای پژوهشی برخوردار باشند و طی سال های 1397 و 1398 منتشر شده باشند. همچنین در حال حاضر کتاب‌های پژوهشی مد نظر است و مقالات و پایان نامه‌­ها در این دوره پذیرفته نخواهد شد.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: دبیرخانه‌ای برای «جایزه کتاب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی» پیش‌بینی‌شده است و راه‌های ارتباطی با دست‌اندرکاران جشنواره به‌زودی اعلام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.