سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/31
پ, 1398/10/26 - 19:47

آماری از والدین شهدای استان گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت:تاکنون بیش از ۱۰۰۰مصاحبه از والدین شهدای معظم گیلانی در قالب طرح «سند افتخار» ضبط شده است.

به گزارش کوله بار، عبدالله پاکاری درباره اجرای طرح «سند افتخار»، توضیح داد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی‌که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خداوند متعال دارد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: اجرای طرح «سند افتخار» کاری ماندگار است. خاطره‌نگاری والدین شهدا میراث ماندگاری برای نسل آینده است و وظیفه ماست که این میراث را گردآوری و برای انتقال به نسل آینده نگهداری کنیم.


پاکاری افزود: در این راستا در این مرحله تعداد ۱۰۰ مصاحبه با والدین شهدای شهر رشت در قالب طرح «سند افتخار» انجام گرفته و معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در نظر دارد که طی ماه‌های آینده و تا قبل از اتمام سال ۹۸ با همکاری دیگر شهرستان‌ها از باقی والدین شهدا که در قید حیات هستند این طرح را به پایان برساند.


وی با بیان اینکه بیش از۴۴۰۰ نفر از والدین شهدای استان گیلان در قید حیات هستند، گفت: تاکنون بیش از هزار مصاحبه از والدین شهدای معظم گیلانی ضبط شده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.