سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1399/01/11 - 13:41

اقدامات انجام شده برای ایثارگران مبتلا به کرونا در بیمارستان ها

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آخرین اقدامات انجام شده برای بستری ایثارگران مبتلا به کرونا در تهران و سایر استان ها را تشریح کرد.

به گزارش کوله بار، دکتر محمداسماعیل علی‌پور با اشاره به تخصیص دو بیمارستان ساسان و مصطفی خمینی در تهران برای بستری ایثارگران مبتلا به بیماری کرونا گفت: همانطور که پیش از این نیز مطرح شده بود ایثارگران عزیزی که مبتلا به بیماری کرونا هستند میتوانند برای بستری و درمان در تهران به این بیمارستانها مراجعه کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این طی هماهنگی های صورت گرفته بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمارستان میلاد، این بیمارستان نیز آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی و بستری به ایثارگرانی که دچار این بیماری هستند دارد و ایثارگران در تهران میتوانند به این بیمارستان مراجعه کنند.


مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با سایر استان های کشور نیز گفت: ایثارگران گرامی در استانهایی که بنیاد دارای مراکز درمانی مستقل نیست می‌توانند از خدمات بیمارستانهای کشوری استفاده کنند و بیمه تکمیلی درمان ایثارگران تمام هزینه های مربوطه را در بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد به صورت کامل پوشش میدهد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.