سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
چ, 1398/10/25 - 14:33

باید در عمل پاسدار خون شهدا باشیم

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی در یادواره ۹۰شهید بخش گوراب زرمیخ گفت : تاریخ دفاع مقدس انسان ساز و انسان های آن دوران تاریخ سازند.

به گزارش کوله بار،امیر سرتیپ ناصر آراسته اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره )بود و تاریخ ساز شد .

وی با اشاره به اینکه تمدن شکوهمند اسلامی را جوانان دنباله رو سردار سلیمانی می سازند افزود: شهادت سلیمانی عظمتش بیشتر از خود سپهبد سلیمانی است و تا زمانی که پاسدار خون شهدا باشیم آمریکا و دشمنان هیچ کاری نمی توانند بکنند .
امیر سرتیپ ،ناصر آراسته در ادامه عنوان کرد :سردار سلیمانی پاسدار خون شهدا در عمل و طلیعه دار بیرون کردن آمریکا و اسرائیل از منطقه بود .

مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی افزود: سه ترور بزرگ در سال های ۵۸ و۷۸و ۹۸ شهید قرنی شهید صیادشیرازی و درنهایت شهید سلیمانی نتیجه جهل و نفاق و لبخند ما به دشمن بوده است .

وی افزود: بعد از امام،  بزرگانی چون صیادشیرازی و سلیمانی و.. شهید شدند که در عمل نشان دادند اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است .
آراسته با اشاره به اینکه شهدا پیروز شده اند در ادامه افزود: برگزاری یادواره شهدا میراث و هویت انسانی و حماسی ما را زنده نگه خواهد داشت زیرا انسان بی هویت آینده اش تباه است .
وی به مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار سلیمانی اشاره و تصریح کرد: این جمعیت که در سراسر ایران به بیش ۴۰میلیون نفر رسید آمریکا را تکان داد و آنها به دنبال فاجعه هواپیمای اوکراینی بهانه ای برایشان باشد تا بتوانند وحدت ملی ما را نشانه بگیرند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه هرکس بگویند منتظر ظهور امام زمان هستیم تا بعد مبارزه کنیم دروغ می گوید افزود: باید با حضور و اطاعت خود از نائب امام زمان همچون سردار سلیمانی در میدان عمل باشیم زیرا امروز رزمایش حضور برای عملیات ظهور لازم است .
آراسته افزود: عاقبت بخیری در دل بستن به جمهوری اسلامی و رابطه و پیروی با رهبر انقلاب است زیبایی از مصادیق زندگی شهادت و اجرای فرامین دین و رهبر است .
مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور زمینی اظهارکرد: باید دست بسیج را ببوسیم و ارزش و قداست آن را قدر بدانیم و از دفاع مقدس مدافعان حرم بیشتر بدانیم تا با دانستن این ارزش ها افتخارات مان را حفظ کنیم.
وی افزود: در این صورت دشمن چشم طمع به ما نمی دوزد و قادر خواهیم بود هر حرکت دشمن را چند برابر پاسخ دهیم .
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۵۵۰شهید ۱۲۰۰ جانباز و ۱۵۰ آزاده و سه شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب نموده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.