سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
ی, 1398/10/29 - 09:42

دیپلماسی ایثار از اهداف جشنواره سرخ نگاران است

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شعار جشنواره سرخ نگاران را «ادبیات ایثار و شهادت؛ محور توسعه فرهنگی» اعلام کرد و گفت: دیپلماسی ایثار نیز در این جشنواره هدف‌گذاری شده است.

به گزارش کوله بار، رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی میزبان سومین نشست دست‌اندرکاران برپایی جشنواره بین‌المللی «سرخ نگاران» بود که با حضور رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید محمد میرکاظمی دبیر علمی جشنواره سرخ نگاران برگزار شد.
نریمانی در این نشست گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه کتاب و نشر به سمت حمایت و توانمندسازی و آموزش‌وپرورش استعدادها و نوقلمان سوق پیدا کرده است.
وی شعار جشنواره سرخ نگاران را «ادبیات ایثار و شهادت؛ محور توسعه فرهنگی» اعلام کرد و گفت: دیپلماسی ایثار نیز در این جشنواره هدف‌گذاری شده است و رایزنی‌هایی با وزارت امور خارجه در این زمینه صورت گرفته است. در این زمینه ظرفیت رایزن‌های فرهنگی نیز می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از همکاری و مشارکت حوزه هنری تبلیغات اسلامی در این زمینه قدردانی کرد.
محسن مؤمنی شریف رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران و نشر شاهد برای برپایی این جشنواره گفت: حوزه بین‌المللی این رویداد حائز اهمیت و توجه مضاعف است و با استفاده از ظرفیت‌های مراکز انتشاراتی داخل و خارج از کشور می‌تواند تقویت شود.
وی با اعلام حمایت از جشنواره سرخ نگاران گفت: حوزه هنری به‌عنوان یکی از مشارکت کنندگان در برپایی جشنواره در دو سطح همکاری خواهد داشت.
رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: کتابخانه جنگ حوزه هنری میزبان جلسات داوری آثاراست و با توجه به وجود بیش از 2500 اثر حوزه ایثار و شهادت که در جامعه آماری جشنواره هستند کمک شایانی خواهد داشت.
مؤمنی شریف افزود: حوزه هنری در میزبانی مراسم اختتامیه جشنواره هم با بنیاد شهید و امور ایثارگران کمال همکاری را خواهد داشت و ما میزبانی این مراسم را بر عهده داریم.
سید محمد میرکاظمی دبیر علمی جشنواره سرخ نگاران در این نشست با اشاره به این‌که جشنواره سرخ‌نگاران نگاه جامع و کاملی به حوزه ایثار و شهادت دارد، گفت: جشنواره سرخ‌نگاران که در واقع کتاب سال ایثار و شهادت است؛ جشنواره جشنواره‌هاست و قرار است نمای کلی از حوزه ایثار و شهادت را نمایش دهد.
وی انگیزه‌دهی و کیفی‌سازی محتوای آثار تولید شده در حوزه کتاب را از اهداف جشنواره برشمرد و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بسیار با اهمیت توصیف کرد.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.