سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1398/05/07 - 12:07

دانشجویان استان اردبیل به راهیان نور شمالغرب اعزام شدند

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با حضور ۱۵۰ دانشجوی برادر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

به گزارش کوله بار، پرویز پرزور ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان دانشجویی اردبیل اظهار داشت:  نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با حضور 150 دانشجوی برادر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند که در این زمینه آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس اولویت اساسی است.

وی با اشاره به این که تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام اولویت اساسی است بیان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای والامقام به عنوان یک مسئله مهم و اساسی مبنای کار است و در این زمینه باید برگزاری اردوهای راهیان نور در جامعه تداوم یابد و الگوگیری از شهدای والامقام در دستور کار قرار گیرد.

 مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: باید سبک زندگی شهدای والامقام در جامعه با محوریت بهره‌گیری از سیره عملی شهدا در راهیان نور در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه دانشجویان به عنوان یک قشر فرهیخته در دانشگاه‌ها نقش‌آفرینی کنند که این موضوع باید مرود توجه واقع شود.

پرزور با اشاره به تبیین اهمیت اردوهای راهیان نور نیز تصریح کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه دوران دفاع مقدس از اهداف مهم در برگزاری و اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل اردوهای راهیان نور را به تعبیر مقام معظم رهبری یک فناوری دانست و تصریح کرد: حضور در این کاروان‌ها ادامه راه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بوده و باید در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام شود.

وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌های شهدای والامقام به عنوان یک اولویت اساسی و قابل توجه مبنای کار است که در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.