سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ی, 1398/03/26 - 17:06
کریمی:

دانشجویان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان دانشگاه‌های این استان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش کوله بار، سعید کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعزام دانشجویان دانشگاه‌های این استان به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور گفت: نشست اعضای قرارگاه راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری با حضور سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد معاونان فرهنگی و کارشناسان دانشگاه‌های استان با هدف هماهنگی در خصوص اعزام راهیان نور غرب (کردستان) و جنوب کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
 
کریمی مطرح کرد: در این نشست به برگزاری هدفمند اردو‌های راهیان نور غرب و جنوب کشور با همکاری دانشگاه‌های استان و بسیج دانشجویی استان تاکید شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو‌ها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر، تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز، معرفی و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی، ثبت، ضبط و انتقال ارزش‌های آفریدهشده در دوران پرشکوه دفاع مقدس برای تمامی نسل‌ها است.
 
وی در ادامه گفت: پیش بینی ما برای اعزام اردوهای راهیان نور نیمه دوم مرداد ماه می باشد. در حال حاضر فرایند مقدمات اردوهای راهیان نور در حال بررسی است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.