سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
ش, 1398/08/25 - 11:02

دانش‌آموزان اردبیلی در ۳۰ مرحله به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند/ راهیان نور؛ بستر مناسب در جهت رشد و تعالی دانش‌آموزان

 مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در مجموع بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان اردبیل تا ۸ آذرماه امسال در ۳۰ مرحله در اردو‌های راهیان نور شرکت خواهند کرد.

به گزارش کوله بار، بهروز زارع، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در جلسه بررسی اردوهای راهیان نور اردبیل، اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات امام خامنه‌ای مبنی بر حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌ها به منظور یادآوری رشادت‌ها و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و بهره‌مندی از گنجینه و معدن طلای این دوران با ارزش‌ها کاروان‌های راهیان نور استان اردبیل به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر از استان اردبیل تا ۸ آذرماه سالجاری به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

زارع ادامه داد: اعزام دانش‌آموزان استان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در دو مرحله برنامه‌ریزی شده که مرحله اول از ۱۳ تا ۱۶ مهرماه انجام شده و مرحله دوم از ۸ آبان تا ۸ آذر در حال برگزاری است و در مجموع بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان استان از تمامی شهرستان‌ها در ۳۰ مرحله در اردو‌های راهیان نور شرکت خواهند کرد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه زیارت با معرف نکته کلیدی راهیان نور است، افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی همیشه فروزان است و نیاز‌های فکری و معنوی نسل فعلی و نسل‌های بعدی را تأمین می‌کند و راهیان نور، بسترساز عمل به گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در راستای تحقق منویات و تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور و همچنین عملی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اردو‌های راهیان نور بستر و فرصت مناسب در جهت رشد و تعالی دانش‌آموزان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری و امید به آینده می‌باشد.

زارع با بیان اینکه دانش‌آموزان ضمن اینکه از مناطق عملیاتی به صورت میدانی بازدید می‌کنند و با زوایای مختلف دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند، تصریح کرد: در مناطق عملیاتی چه در جنوب کشور و چه در شمالغرب تجربه‌های راویان فتح و یادگان دوران هشت سال دفاع مقدس برای دانش آموزان تشریح می‌شوند تا نسل‌های آتی با غرور، عزت و خود باوری و توقیت روحیه مقاومت ادامه دهنده راه گذشتگان باشند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حماسه شگفت‌آور رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای دانش‌آموزان توسط راویان محترم در یادمان‌های شمالغرب کشور توضیح داده می‌شود تا دانش‌آموزان بدانند که ملت ایران با دست خالی و توکل بر خدا و ایمان راسخ و قوی توانستند در مقابل تهاجم گسترده بین‌المللی مقاومت و ایستادگی کنند و در نهایت پبروز و سربلند میدان نبرد حق علیه باطل شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه این اردو‌ها اضافه کرد: از ویژه برنامه‌های این اردو شرکت زائرین در نمایش فرهنگی و بصیرتی علمداران ولایت می‌باشد که در این نمایش تلاش شده است که به صورت میدانی گوشه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان شهدای لشکر عاشورا و رشادت‌های این لشکر در طول هشت سال دفاع مقدس و جنایات اشرار و منافقین کوردل و رژیم غاصب به روی مردمان و ساکنان مناطق مرزنشین و بمباران شیمیایی مردم سردشت و گوشه‌هایی از جنایات داعش و رشادت‌های شهدای مدافع حرم برای زائرین به نمایش گذاشته شده است.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، افزود: شهدا میراث گرانبهای کشور هستند و هیچگاه نباید یاد و نام شهدا را به فراموشی سپرد چرا که داشته‌های ما، اسم و شهرت ما همه از برکت وجودی شهدا و مرهون خون‌های پاک و از جانگذشتگی دلاور مرد‌های روز‌های سخت میهن اسلامی ایران است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.