سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
د, 1401/12/22 - 16:32
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مطرح کرد؛

داوری ۶۰ هزار اثر در جشنواره ره آورد سرزمین نور/بسیج امکانات برای میزبانی از زائران راهیان نور

دبیر قرارگاه مرکزی اردویی راهیان نور سپاه و بسیج از حضور ۶۰ هزار اثر در جشنواره ره آورد سرزمین نور از منتخب شدن ۴۴ برگزیده خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور ماندگاری و ثبت آثار در راستای راهیان نور و دفاع مقدس برگزار شده است.

به گزارش کوله بار، سردار سوری، مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج در سخنرانی خود در محل پادگان شهید باکری خرمشهر و در مراسم اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور اظهار کرد: امسال با هم افزایی سپاه های استانی ۲۴ جشنواره ره آورد سرزمین نور اجرا شد که در این جشنواره بیش از ۶۰ هزار اثر ارائه و توسط هیات داوران داوری و در نهایت ۴۴ نفر از ۱۹ استان برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره هر ساله به منظور ثبت آثار هنری و ماندگاری آثار در راستای راهیان نور و دفاع مقدس و ترویج ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود، افزود: این اقدام باعث شناسایی جذب و سازماندهی هنرمندان عرصه های مختلف متعهد به انقلاب اسلامی در این خصوص شده است .

دبیر قرارگاه مرکزی اردویی راهیان نور سپاه و بسیج در خصوص اقدامات راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امسال بیش از ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف و حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر روز را به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و جنوب اعزام انجام شد.

سردار سوری با بیان اینکه جهت اعزام کاروان ها اقداماتی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالسازی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با مسئولیت و فرماندهی سردار قریشی، فعالیت کمیته های مختلف در این قرارگاه که نتیجه آن حضور زائران در این سرزمین مقدس بوده است.

وی ادامه داد: آماده سازی یادمانها، اردوگاهها و زائر سرا ها در خوزستان و استانهایی که میزبان زائران در غرب و شمال غرب بودند، ایجاد پستهای امدادی و هماهنگی با مراکز بهداشتی و درمانی از سوی کمیته بهداشت، تهیه پیوست هایی از مشکلات و برطرف کردن آنها، راه اندازی قرارگاه راهیان نور خانوادگی و خودروهای شخصی به شکلی که اعزام کاروان های راهیان نور خانوادگی هر شهرستان یک کاروان داشته باشد، انجام گرفته است.

دبیر قرارگاه مرکزی اردویی راهیان نور سپاه و بسیج از به کار گیری ۶ هزار و ۷۰۰ نفر مبلغ از سوی بسیج طلاب با هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در اردوها و کاروان های راهیان نور عنوان کرد.

سردار سوری همچنین از حضور ۱۵ هزار نفر از راویان ۸ سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جنگ و رزمندگان در راستای روایتگری و تبیین حقایق دفاع مقدس خبرداد.
 
وی عنوان کرد: ایجاد نمایش رزمی فرهنگی تبلیغی در اردوگاه های راهیان نور، ایجاد نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا در یادمان بیت المقدس، همچنین جذب و سازماندهی ۱۱۰ هزار نفر خادم الشهدا جهت ارائه خدمت به زائرین عزیز که تاکنون مابیش ۹ هزار نفر در یادمان ها و اردوها بکار گیری داشته ایم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.