سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ی, 1394/03/31 - 21:49

دجال واره

در دوران کودکی وقتی به نیمه شعبان نزدیک می شدیم آنچه بیشتر از همه ذهن ما را به خود مشغول می کرد گفتار و نقل پیران محل از دجال و خر دجال بود که آخرالزمان ظاهر می شود و آنقدر مردم را به خودش جلب می کند که یادشان می رود منتظر چه و که بوده اند و بی اختیار به دنبال او راه می افتند و همرنگی و تبعیت هر روز پررنگتر می شود…
به گزارش کوله بار، گاهی در همان عالم کودکی با خود می گفتم مگر دجال و خرش چه می کنند که ما کور و کر می شویم و عقل ما از کار می افتد . من که حواسم را جمع می کنم تا زرق و برق آنها در من اثر نگذارد و غافل از امام زمان نشوم.
 
کمی که بزرگتر شدم شنیدم که دجال به شکل مردی است یک چشم و ترسناک که بدیها را خوب جلوه می نماید و مردم یا از ترس به دنبال او راه می افتند و یا فریب مکر او را می خورند و اسیرش می شوند.
 
امروز فهمیدم دجال مربوط به اسلام و مسلمانان نبوده و نیست بلکه پیامبران گذشته نیز پیروان خود را از خطر تهدید، مکر و حیله او بر حذر داشته اند وآخرین پیامبر نیز امت را از حضور و خطرات دجال ترسانده است.
 
آیا دجال برای هر امت و ملت و نسلی متفاوت است، شخص است یا روش است؛ فکر، فرهنگ و باور است یا ابزار، برای جامعه و انسان فرقی نمی کند . دجال به دنبال یک هدف است آن هم دور کردن انسان از انسانیتش، همان چیزی که او را مسجود ملائکه گرداند.
 
و حال که افکار، ابزار، اشخاص در جهان دست به دست هم داده اند و به نوعی با فریاد فرعونی أنا ربکم الاعلی مردم را از مسیر الهی غافل و منحرف می کنند و برده خود می سازند باید آنان را دجال نامید و ابزار و تکنولوژی های آنان را دجال واره خواند.
 
خداوند انسان را خلق نمود و به وسیله پیامبران در طول خلقت بشر بهتر زیستن و به مراتب عالیه رسیدن و از ملائکه برتر شدن را آموخت اما دجال که نماد و تمثلی از شیطان است در هر زمان با ابزاری و هم اکنون با ابزارهائی چون آنتن های جهان گیر به نام دیش که غیرواقع را لباس واقع می پوشانند، دجال واره را با عنوان ماهواره به پشت بام های مردم فرستاده تا افکار و ایده های شیطانی و حیوانی خود را با نام فرهنگ و تمدن و پیشرفت و … به خورد مردم بدهد که البته مع الاسف داده است. و هر وقت بخواهد شکل و ظاهرش را در پوشش ، رفتار و ادبیات برخی از انسانها به نمایش می گذارد وی خود را به قدری طبیعی جلوه می دهد که گویا بشری جدید خلق شده است. تأسف بارتر آن که مردم با پول و تلاش خود همه ابزارهای دجال های عصر کنونی را تهیه می کنند و آنچه از آنها می بینند و می شنوند را واقعیت می پندارند و به هادیان و بیدارگران واقعی توجهی نمی کنند بلکه با ژست روشن فکری و اندیشه ورزی به مخالفت با آنان می پردازند.
 
-       چه بسیارند خانواده هایی که بنیان خود را با این دجال واره ها فرو ریخته اند
-       چه بسیارند افرادی که لذت عبادت و با خدا بودن را از دست داده اند.
-       کم نیستند آدم هائی که افتخارشان مردم آزاری و آسیب زدن به اجتماع شده است.
-       ضد ارزش ها، سنت ها و فرهنگ های ویرانگر رواج یافته و حامیان زیادی هم به خود جلب کرده است.
-       و …
-       چه خوب است مومنان و علاقمندان به حقوق بشر و کرامت انسانی، این ابزارها، نقشه ها و دسیسه های دجالها را معرفی و سپس خنثی کنند، توطئه های آنها را برملا سازند و راستی ها و درستی ها را به تصویر بکشند و حقیقت جویان عالم را از سرچشمه های حقیقت الهی سیراب سازند و در نهایت دجال واره ها به ماهواره تبدیل شوند و همانطور که ماه از خورشید نور می گیرد و ظلمت و تاریکی شب را می کاهد ماهواره نیز از علماء و دانشمندان مومن و خداترس استفاده کند و تاریکی های جهل علمی، اعتقادی، فرهنگی و … را به نور و روشنایی تبدیل نماید.
 
انتهای پیام/م
صالحین

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.