سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
پ, 1394/06/26 - 11:30
مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با کوله بار:

درسی که شلیک فشنگ های رسام به یک رزمنده داد

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به یکی ازخاطراتش در دوران دفاع مقدس گفت:ما به جبهه های جنگ نرفته ایم تا برای نفس و دلمان کار کنیم بلکه باید برای ادای تکلیف و برای خدا به این مناطق برویم.

محمد حاجی رحیمی, مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو اختصاصی با خبرنگار کوله بار گفت: در جبهه های جنگ چند چیز خیلی مورد توجه رزمنده ها بود که یکی از آنها فشنگ رسام بود؛ این گونه فشنگ ها در بین رزمنده های ایرانی خیلی کم استفاده می شد و از طرفی نیروهای عراقی شب ها از این گونه فشنگ استفاده می کردند.

 

وی ادامه داد: پس از مدتی دو عدد فشنگ رسام به دستم رسید و هنگامی که در شب به همراه دوستم در حال پست دادن بودم این دو فشنگ را شلیک کردم و بعد از آن به دوستم گفتم دیدی چقدر قشنگ بود? دوستم در جواب به من گفت چرا این فشنگ ها را شلیک کردی من هم گفتم خب قشنگ بود. او نیز در جواب به من گفت چرا برای هوای نفست شلیک کردی ما اینجا نیامدیم که برای هوای نفس و اینکه خوشمان بیاید شلیک کنیم و تو حق نداشتی فشنگ بیت المال را برای اینکه دوست داشته باشی شلیک کنی بلکه باید هر فشنگی که شلیک می شود در راه خدا باشد. چگونه می خواهی در روز قیامت پاسخگوی آن باشی. من نیز فکر نمی کردم این گونه با من برخورد کند چرا که واقعا حواسم به این موضوع نبود و همین امر باعث شد تا دو روز  ارتباطش را با من قطع کند.

 

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در آن زمان دوستی ها, دوستی های قشنگ و خوبی بود افزود: در آن زمان از دوستم و آن دو فشنگی که شلیک کردم درس گرفتم که ما به جبهه های جنگ نرفته ایم تا برای نفس و دلمان کار کنیم بلکه باید برای ادای تکلیف و برای خدا به این مناطق برویم.

 

حاجی رحیمی در پایان به جوانان سفارش کرد: اگر کسی طالب فیض, معرفت و خدایی شدن است بهترین کانال که می تواند او را سریع السیر به مقصد برساند کانال شهدا و سبک زندگی و فرهنگ شهدا است.

انتهای پیام/ ف

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.