سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ش, 1401/03/21 - 20:44

رئیس شاخه بانوان حزب الله لبنان از موزه ملی انقلاب اسامی و دفاع مقدس بازدید کرد

رئیس شاخه بانوان حزب الله لبنان گفت: فضای معنوی خاصی بر این موزه حاکم و برای ما ترسیم کننده قطعه‌ای از بهشت است.

به گزارش کوله بار،به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «عفاف حکیم» رئیس شاخه بانوان حزب الله لبنان و معاون سید حسن نصرالله در امور بانوان، ظهر پنجشنبه  ۱۹ خرداد از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.
پس از این بازدید رئیس شاخه بانوان حزب الله لبنان با سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دکتر جعفری مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.
معاون سید حسن نصرالله در امور بانوان گفت: فضای معنوی خاصی بر این موزه حاکم و برای ما ترسیم کننده قطعه‌ای از بهشت است؛ بازدید از این موزه به ما می‌آموزد که باید در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم و به‌طور مستمر در این راه گام برداریم.
حکیم افزود: اشخاص زیادی از حزب الله از این مجموعه بازدید کرده بودند و برای ما از زیبایی های این مجموعه تعریف می کردند و این انگیزه ای شد برای من که بیایم و از نزدیک این مجموعه را ببینم.
رئیس شاخه بانوان حزب الله لبنان  گفت: نیروی اراده و قدرت روحی حضرت امام خمینی (ره) بر فضای کلی موزه مستولی و چیره بود.
 وی همچنین امام خمینی رحمت الله تعالی علیه را نقطه ثقل و محور اتحاد جهان اسلام عنوان کرد و افزود: همه ما باید در پرتو خورشید ولایت حرکت کنیم چراکه شهدا این مسیر نورانی را طی کردند و به حقیقت و جاودانگی دست یافتند.
رئیس شاخه بانوان حزب الله لبنان افزود: امروز حضرت امام خامنه‌ای پرچمدار نهضت و مکتب امام خمینی رحمت الله تعالی علیه هستند و همچون پدری دلسوز پیش برنده جبهه مقاومت در برابر جبهه کفر و نفاق هستند و وظیفه ما تبعیت از ایشان و فرامین نورانی ولایت است.
وی در پایان بر روند تعاملات و ارتباطات فرهنگی با مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ‌ارزش‌های دفاع مقدس و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.

انتهای پیام

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.