سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
س, 1401/03/03 - 08:27

رادیو برای سالروز «فتح خرمشهر» چه روی آنتن می‌فرستد؟

شبکه‌های رادیویی در مجموع با ۲۰۶ برنامه، به تعداد ۶۹ عنوان و به مدت ۸۴ ساعت به «سالروز فتح خرمشهر ـ روز مقاومت، ایثار و پیروزی» ـ سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ ـ می‌پردازند.

به گزارش کوله بار، مهمترین موضوعات مطرح‌شده در این تولیدات در محورهایی از قبیل  روایت جنگ شهری، خاطرات رزمندگان از روزهای آزادی خرمشهر، سخنان بزرگان و فرمانده‌های شهید از آزادی خرمشهر، معرفی سرداران شهید در راه آزادسازی خرمشهر، واقعه آزادسازی خرمشهر و تقویت روحیه مقاومت، تقویت فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه و ... است.

گزیده برنامه‌های شبکه‌های رادیویی در روز سوم خرداد بدین شرح است:


رادیو ایران

برنامه "فتح نامه" برنامه‌ای ترکیبی است که به صورت زنده و از ساعت ۹ صبح و با پخش مستقیم از مرکز دزفول و آبادان به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی  سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس پخش می‌شود.


رادیو اقتصاد

برنامه "اکنون خرمشهر" مجله ترکیبی است که از ساعت ۹ صبح همراه مخاطبان می شود. در این برنامه ضمن اشاره به حماسه آزاد سازی خرمشهر ، به عنوان یکی از شهر هایی با توان بالای اقتصادی اشاره می کند. همچنین در آن فعالان اقتصادی و مسئولان استان خوزستان و خرمشهر حضور خواهند داشت.


ایرانصدا
"از خونین شهر تا خرمشهر"  و "عملیات طریق القدس" با موضوعاتی از قبیل روایت جنگ شهری در خرمشهر  و هشت سال جنگ و خاصه عملیات طریق القدس از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ایرنصدا به نشانی WWW.IRANSEDA.IR  در دسترس قرار می گیرد.


رادیو پیام
"مردان سرزمین آفتاب" با موضوع خاطرات رزمندگان از روزهای آزادی خرمشهر  به صورت متغیر در ساعات پخش رادیو پیام قرار می گیرد.

رادیو جوان
برنامه مستند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" با اشاره به وقایع و شرح حال آزادسازی خرمشهر  و در فواصل پخش این شبکه به روی آنتن می رود.


رادیو صبا
برنامه "ماجرای خرمشهر" مستند گزارشی است که از ساعت ۱۵ با موضوع اشاره به ماجراهای خاص و مغقول مانده از فتح خرمشهر می پردازد.

رادیو معارف
برنامه حماسه آسمانی که مجله ترکیبی است از ساعت ۹ صبح ویژه برنامه سالروز عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر است که از این شبکه پخش می شود.


رادیو نمایش
نمایش رادیویی نابغه دفاع  ساعت ۲۳ به روی آنتن این شبکه می رود. موضوع داستانی این اثر در خصوص بیان روایتی از فتح خرمشهر با تکیه بر خاطرات شهید حسن باقری است.

رادیو تهران
برنامه "اختیاریه" از ساعت ۱۶  و با محوریت گفتگو با خانواده یکی از شهدای آزادسازی خرمشهر همراه مخاطبان می شود.

رادیو سلامت
برنامه "یاد یاران" به بیان رشادت های کادر درمان در دوران دفاع مقدس می پردازد و از ساعت ۱۱:۴۰ به روی آنتن این شبکه می رود.

رادیو گفتگو
برنامه گفتگوی سیاسی از ساعت ۱۷:۳۰در خصوص فتح خرمهشر همراه مخاطبان می شود.


رادیو ورزش
برنامه گفتگو محور "به اضافه ورزش" از ساعت ۱۲ به سمع مخاطبان می رسد. موضوع این برنامه به ورزش و غرور آفرینی ملی است.

رادیو فرهنگ
برنامه "سرزمین من"  که به گفتگو با فرماندهان ویژه خرمشهر می پردازد از ساعت ۱۲:۴۵  از آنتن این شبکه پخش می شود.


رادیو قرآن
برنامه "تسنیم" که به صورت مجله ترکیبی است و از ساعت ۷ صبح همراه مخاطبان است. در این برنامه به فتح خرمشهر ، تجلی آیات قرآن کریم و رشادت های رزمندگان تجلی  اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار و  رُحَماءُ بَینَهُم اشاره می کند.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.