سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
پ, 1397/11/25 - 10:12
در مناطق عملیاتی دفاع مقدس صورت گرفت

راهپیمایی جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کاروان راهیان نور دانش آموزی مدارس مازندران

دانش‌آموزان مازندرانی که در قالب اردوهای راهیان نور با حضور در کربلای ایران، همراه و همگام با مردم مقاوم و خونگرم جنوب در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و حماسی داشتند.

به گزارش کوله بار، دانش‌آموزان مازندرانی که در قالب اردوهای راهیان نور برای آشنایی با درس ایثار و فداکاری شهدای 8 سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب، سفر کرده بودند با حضور در کربلای ایران  همراه و همگام با مردم مقاوم و خونگرم جنوب در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور و حماسی داشتند و با شعارهای « مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا خامنه‌ای» از کربلای ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتند، جشنی که معطر به عطر و بوی شهدا بود.

آینده‌سازان ایران اسلامی، نسلی که سنش به 40 سال نمی‌رسد و 40 سال قبل انقلاب را ندید، اما با شهدایی که با ایثار و جانفشانی انقلاب را به 40 سالگی رساندند، امروز از خاک‌هایی که وجب به وجبش شهدا برای آبیاری و به ثمر رسیدن درخت انقلاب خون خویش را دادند، عهدی جاودانه بست تا 40 سال آینده انقلاب را بسازد.

«تا انقلاب مهدی (عج) نهضت ادامه دارد» شعاری است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از حنجره نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب در جهان پیچیده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.