سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/05
ش, 1401/02/31 - 22:25
مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گفت و گو با کوله بار:

راهیان‌نور می‌تواند گنجینه عظیم دفاع مقدس را انتقال دهد

سرهنگ «سپهوند» با بیان اینکه زائران راهیان‌نور باید خودشان مُبَلغ ارزش‌های دفاع مقدس باشند، گفت: اگر کسی کرامتی از شهدا می‌بیند، برای دیگران بازگو کند و همه ما بایستی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، متحد و همدل باشیم.

به گزارش کوله بار، سرهنگ «مرتضی سپهوند» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان  با اشاره به آیین افتتاحیه اردو‌های راهیان‌نور سال ۱۴۰۱ در غرب و شمال‌غرب کشور که نیمه اردیبهشت سال‌جاری در منطقه عملیاتی «بازی‌دراز» واقع در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در پانزدهم اردیبهشت، یک هزار و ۵۰۰ نفر از استان لرستان، برای حضور در این مراسم به‌منطقه عملیاتی «بازی‌دراز» اعزام شدند و شانزدهم اردیبهشت، به ارتفاعات «بازی‌دراز» صعود کرده و در این مراسم حاضر شدند.

سپهوند با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ نفر از این عزیزان برادر و ۱۰۰ نفر خواهر بودند، گفت: در مجموعه ۷۰۰ نفر از اقشار تخصصی بسیج و ۸۰۰ نفر از عموم مردم از لرستان، در مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور سال ۱۴۰۱ شرکت کردند.

مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: مسافران مراسم افتتاحیه راهیان‌نور سال‌جاری استان لرستان، در قالب سه کاروان از شهرستان‌های «خرم‌آباد»، «بروجرد» و «کوهدشت» اعزام شدند.

وی با بیان اینکه راهیان‌نور می‌تواند گنجینه عظیم دفاع مقدس را انتقال دهد، ادامه داد: در سال گذشته ۶۰۰ نفر از دانشجویان لرستانی به منطقه عملیاتی «بازی‌دراز» اعزام شدند.

سپهوند تصریح کرد: اگرچه هر اردویی نیاز به فراهم کردن زیرساخت‌ها و مقدمات دارد، در بحث راهیان‌نور، شهدا خودشان راه‌گشا هستند و با توکل بر خدا و توسل به شهدا، شرایط این سفر معنوی تسهیل می‌شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: بایستی مانند زیارتگاه‌های امامزادگان، شرایطی فراهم شود که همه علاقمندان اعزام به راهیان‌نور، در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس که حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدا را در سینه خود به یادگار دارند، حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه زائران راهیان‌نور باید خودشان مُبَلغ ارزش‌های دفاع مقدس باشند، گفت: اگر کسی کرامتی از شهدا می‌بیند، برای دیگران بازگو کند و همه ما بایستی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، متحد و همدل باشیم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.