سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
چ, 1401/12/10 - 13:22
مسئول سازمان اردویی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفتگو با کوله بار:

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است/ ضرورت تقویت تبلیغات معنویت سرزمین نور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

سبحانی خواه گفت: تقویت فرآیند رسانه‌ای اردوهای راهیان نور باید جزو اولویت قرار بگیرد، چرا که تبلیغات معنویت مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌ها می‌تواند باعث تشویق حضور زائران و مردم در سرزمین نور شود.

عبدالهادی سبحانی خواه مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: در طول یک ماه گذشته، یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی بوشهری از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند و با سیره شهدا آشناتر شده‌اند.

وی ادامه داد: در طول ماه‌های گذشته هم شاهد اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش اموزی بوشهر به سرزمین نور بودیم که بحمدالله این سفر با استقبال خوب آنان و خانواده هایشان مواجه شده است.


سبحانی خواه تاکید کرد: اعزام خادم الشهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس هم صورت گرفته است و این عزیزان در یادمان‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور بکارگیری شده و به زائران خدمات رسانی می‌کنند.


مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی کشور است، خاطر نشان کرد: هیچ کاری فرهنگی اثرگذار و ماندگاری را در سطح کشور نمی‌توانیم همچون سفرهای راهیان نور بیابیم و به همین دلیل معتقدم که باید تلاش کرد تا برگزاری این اردوهای معنوی که باعث پیوند میان نسل امروز با نسل دوران دفاع مقدس می‌شود، تقویت شود.


وی افزود: تقویت فرآیند رسانه‌ای اردوهای راهیان نور باید جزو اولویت قرار بگیرد، چرا که تبلیغات معنویت مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌ها می‌تواند باعث تشویق حضور زائران و مردم در سرزمین نور شود.

انتهای پیام/خ

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.