سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
د, 1398/09/11 - 13:36
فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا:

راهیان نور راهکاری مناسب برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

 فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی، گفت: راهیان نور راهکاری مناسب برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش کوله بار، صبح شنبه با حضور مسئولان 95 نفر از دانش آموزان دختر مدارس صومعه سرا و بخش تولمات به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا در حاشیه این برنامه در با اشاره به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب از وظایف مهم مسئولان است، اظهار کرد: یکی از راهکارهای مناسب انتقال آرمان ها و ارزش‌های دفاع مقدس کاروان های راهیان نور است.
سرهنگ سید حسن حسینی با بیان اینکه راهیان نور امتداد دفاع مقدس و نهضت عاشورای امام حسین (ع) است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس را گنجینه‌ای عظیم توصیف کردند که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده، استخراج، مصرف و سرمایه‌گذاری کند.
وی با اشاره به اینکه امروز 95 نفر از دانش آموز دختر مدارس صومعه سرا و تولمات در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، گفت: این تعداد دانش آموز در قالب دو دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، خین و یادمات دوکوهه بازدید می کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.