سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
چ, 1398/05/30 - 09:44
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

راهیان نور فرصتی برای تبیین نقش میاندوآب در دفاع مقدس به شمار می‌رود

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: راهیان نور فرصتی برای تبیین نقش میاندوآب در هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

به گزارش کوله بار، سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور در میاندوآب، با اشاره اینکه همه ما باید به وظیفه و تکلیف خود در قبال شهدا عمل کنیم، اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا داریم و لذا باید دین خود را به شهدا عمل کنیم.

وی افزود: میاندوآب در دوران دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در بحث راهیان نور نیز می تواند با توجه به اینکه زادگاه شهید باکری است، نقش برجسته ای داشته باشد.

این مسوول با اشاره به اینکه میاندوآب نقش تعیین کننده و مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت اردوهای راهیان نور برای شناساندن فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت و رشادت‌های رزمندگان اسلام به نسل امروزی تلاش کرد.

عباسفام تصریح کرد: در هر گوشه از شهرستان میاندوآب؛ عطر و بوی شهادت به مشام می رسد و در این شهرستان نقاطی وجود دارند که ۴۰ شهید در یک لحظه شهید شده اند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: باید با برپایی یادمان ها و فضاسازی فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی مردم و به ویژه نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اقدام کرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.