سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
چ, 1398/11/30 - 15:01
مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان خبر داد؛

آمادگی بکرترین موزه جغرافیایی دفاع مقدس کشور برای میزبانی از زائران راهیان نور

سعید صریحی گفت: بکرترین مرکز فرهنگی و موزه جغرافیایی دفاع مقدس کشور آماده بازدید کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور است.

به گزارش کوله بار، سرهنگ پاسدار «سعید صریحی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان از آغاز روند آماده سازی این مرکز برای بازدید کاروان های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: بکرترین مرکز فرهنگی و موزه جغرافیایی دفاع مقدس کشور آماده بازدید کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است.

وی افزود: تا رسیدن به شرایط مطلوب کمی فاصله داریم اما از آنجایی که خصوصیت بارز این مرکز، بکر بودن آن است و با توجه به وجود سوله های ترکش خورده که خود یک محتوا و نمایشگاه طبیعی از هجوم بی رحمانه رژیم بعث به سردگی استکبار است، به منظور حضور کاروان های دانش آموزی و دانشجویی می تواند زمینه ساز استقبال گسترده از این یادمان در نقطه صفر مرزی باشد.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان ضمن تشکر از مسئولین استانی و شهرستانی که برای مقدمات افتتاح این مرکز تلاش کردند، گفت: چیدمان ادوات نظامی نیز انجام شده است و بزودی نیز یادمان شهدای گمنام به سرانجام مطلوبی خواهد رسید تا محفلی باشد برای دلدادگان مظلومیت و شهادت و مکانی برای زائران راهیان نور که وجودشان را به حضور در مزار شهدای گمنام منور می کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.