سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
چ, 1398/11/30 - 15:07

احداث دوربرگردان بلوار هاشمی روبروی ستاد راهیان نور اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز از احداث دوربرگردان بلوار هاشمی روبری ستاد راهیان نور در این منطقه خبر داد.

به گزارش کوله بار، جامعی مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز گفت: پروژه احداث دوربرگردان بلوار هاشمی روبروی قرارگاه شهدای معراج وارد مرحله عملیاتی شد.

او افزود: احداث این دوربرگردان مستلزم بررسی همه جانبه بود که بتواند حرکت وسایل نقلیه و عابر پیاده را تحت تاثیر قرار دهد که این بررسی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه صورت گرفت و به مرحله اجرا درآمد و امید است به زودی تکمیل و بازگشایی گردد.

جامعی بیان داشت: این پروژه باعث روان گشتن ترافیک در این نقطه پر تردد از شهر خواهد شد.

مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز تصریح کرد: همزمان با این پروژه چندین پروژه دیگر وارد مراحل اجرایی خواهد شد که قصد داریم طبق برنامه ریزی و اولویت بندی پروژه‌ها به سرعت آغاز بکار کرده و در این خصوص از هیچ امری فروگذار نخواهیم کرد.

ای سبز معاونت خدمات شهری به منظور محدود کردن رشد و کوتاه ساختن ارتفاع درخت درجهت تسهیل در عملیاتی مانند سم پاشی و جوان ساختن درختان مسن از طریق حذف شاخه های پیر و وادار کردن درخت به تولید شاخه های جدید، ایجاد تعادل بین شاخه و ریشه ،حذف شاخه های مزاحم ،حفظ و تامین سلامت گیاه،ایجاد شرایط مناسب جهت ورود نور و هوا به درون شاخه ها و پراکندگی مناسب نقاط متراکم به منظور زیبایی و رشد مناسب و ایده ال درخت انجام می شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.