سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/04
ش, 1398/10/28 - 15:15
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعزام ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دوارن دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش کوله بار، علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان نهاوند به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اهمیت آگاه‌سازی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: اگر ‌جوانان و نوجوانان ما از الان با فرهنگ جهاد و ایثار در راه آب و خاک و انقلاب آشنا شوند، این موضوع موجب اثرات مطلوب در تکامل عقاید و پیشرفت تربیتی و آموزشی در آنان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: اردوهای راهیان نور عامل مهمی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: هدف و منش شهدای دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ شهدای کربلا بود، پس زیارت شهدای دفاع مقدس کمتر از زیارت شهدای کربلا نیست.

مختاری یادآور شد: اهمیت راهیان نور کمتر از دفاع مقدس نیست و ما مکلف هستیم فرهنگ ایثار و شهادت را حمایت کنیم و آن را ترویج دهیم.

وی اضافه کرد: شهدا تضمین کننده آبرو و عزت ما هستند و در بستر راهیان نور است که می‌توانیم یاد و خاطره کسانی که عزت، استقلال و آبروی ما را حفظ کردند، زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: طی روزهای آینده ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان به راهیان نور اعزام می‌شوند و در مدت سه روز از مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.