سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
ش, 1398/11/26 - 11:46

بازدید ۶۱ هزار زائر راهیان نور از یادمان هفت تپه

مسئول ستاد احیای یادمان شهدای هفت تپه از بازدید ۶۱ هزار زائر راهیان نور استان های شمالی طی پنج سال از یادمان شهدای هفت تپه خبر داد.

به گزارش کوله بار،سرهنگ عباس جانی پور  با اظهار اینکه یک پادگان در سال های دفاع مقدس در منطقه عمومی شوش و نزدیکی آثار باستانی چغازنبیل وجود داشت که در دوران دفاع مقدس لشکر ۲۵ کربلا در ان مستقر بود، گفت: در دوران جنگ به دلیل بمباران هوایی رژیم بعث عراق ۱۳۵ شهید از استان های مختلف از جمله سردار شهید جعفر شیرتبار فرمانده گردان شهدا تقدیم شده است.
وی با اشاره به اینکه از سال ۹۳ با همت و مسئول شهید مدافع حرم شهید محمد بلباسی و پنج تن از یارانش که همگی از شهدای مدافع حرم هستند، احیای یادمان هفت تپه شروع شد، افزود: در سال ۹۵ به دلیل شهادت این عزیزان، احیای یادمان هفت تپه یکسال متوقف شد و سرانجام به پیشنهاد فرمانده سپاه کربلا، ستاد پشتیبانی احیای یادمان هفت تپه دوباره فعال شد.
سرهنگ جانی پور با اظهار اینکه بیش از ۶۱ هزار نفر از استان های مختلف و شمالی طی پنج سال از یادمان هفت تپه بازدید کردند، ادامه داد: امسال زائران دانش آموزی از این یادمان بازدید خواهند کرد.
مسئول ستاد احیای یادمان هفت تپه افزود: سال قبل کلنگ زنی حسینه یادمان که دو شهید در آن آرام گرفته است، انجام شد و امسال این حسینیه ساخته می شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.