سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/07
ش, 1398/10/28 - 15:03

راهیان‌نور روشی مناسب برای مقابله با جنگ نرم

فرمانده ناحیه کوهرنگ گفت: اردوهای راهیان‌نور یکی از بهترین حرکت‌های فرهنگی در جامعه برای مقابله با جنگ و تهدید نرم دشمن است.

به گزارش کوله بار،عزیز موسایی گفت: اردوهای راهیان‌نور یکی از بهترین حرکت‌های فرهنگی در جامعه برای مقابله با جنگ و تهدید نرم دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، ادامه داد: جنگ نرم تهدیدی است که آرمان‌ها، عقیده‌ها و باورهای ملی و دینی و ارزشی ما را در هدف و تهاجم قرار داده و برگزاری اردوی راهیان‌نور به نوعی پدافند غیرعامل در مقابل دشمن است.

موسایی با بیان این مطلب که راهیان‌نور پتانسیل بالایی برای اثرگذاری در عرصه‌های مختلف دارد، افزود: اگر از جریان راهیان‌نور درست استفاده شود اثرات آن را در بخش‌های مختلف کشور خواهیم دید.

وی با بیان اینکه راهیان‌نور فرصت مناسبی است تا فرهنگ ایثار و شهادت همانند دوران دفاع مقدس در جامعه ترویج شود، گفت: شهدای ما بسیار ساده‌زیست بودند و با دستان خالی کارهای جهادی بزرگی انجام ‌دادند و در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند، بنابراین مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برای نسل جدیدی که جنگ را ندید‌ه‌اند، تأثیرگذار خواهد بود.

گفتنی است تعداد 176 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان کوهرنگ همزمان با دهه مبارک فجر به مدت سه روز  عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.