سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
س, 1398/04/11 - 13:09

رزم نمایش "با افلاکیان" در پادگان توحید کرمانشاه اجرا می‌شود

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: اجرای رزم نمایش با افلاکیان از اواسط مردادماه در پادگان توحید کرمانشاه آغاز می‌شود و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

به گزارش کوله بار، یونس عزیزی اظهار داشت: رزم نمایش "با افلاکیان" از اواسط مردادماه با حضور تعداد زیادی از هنرمندان تئاتر بسیجی استان در پادگان توحید کرمانشاه آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: هدف اصلی برگزاری این رزمایش و نمایش بزرگداشت حماسه بی‌بدیل دفاع مقدس و نقش بی‌نظیر امام خمینی(ره)، امت و رزمندگان در هشت سال حماسه و ایثار و تشریح و بیان علل چرایی جنگ و شناخت متجاوز است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در زمینه میزبانی از کاروان‌های راهیان نور بیان کرد: رزم نمایش با افلاکیان به مدت 80 شب در اردوگاه توحید برای زائران راهیا نور اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه با برگزاری این رزم نمایش اسوه و الگوهای ارزشی- حماسی دفاع مقدس را به جوانان معرفی و با فرهنگ جبهه و جنگ آشنا می کنیم، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی برای حضور فعال و مشارکت مردم به‌ویژه جوانان در صحنه‌های مهم نظام از دیگر علل برگزاری این رزم نمایش است.

عزیزی با اشاره به اینکه بازدید از رزم‌نمایش با افلاکیان برای عموم آزاد است، گفت: مردم برای شرکت در این رزم نمایش می‌‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج بلیط را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه معنوی مناسب را برای زائران فراهم کنیم، عنوان کرد: زیارت با معرفت زائران و جلوگیری از فراموشی حماسه بزرگ دفاع مقدس از مهم‌ترین کارهای انجام شده در راستای دفاع مقدس است که امیدوار هستیم به درستی این اقدامات انجام شود و سفرهای تحول آفرین راهیان نور بیش از گذشته اثربخش باشد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) گفت: در استان کرمانشاه یادمان‌های شهدای عملیات مرصاد، شهدای بازی‌دراز، مطلع‌الفجر گیلانغرب، شهید شیرودی، شهید بهشتی و شهدای بازی درار وجود دارد که بیشترین حضور در آنها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 40 هزار نفر به جبهه‌های غرب و جنوب اعزام شده‌اند گفت: طی سال گذشته از یادمان‌ شهدای استان از جمله مرصاد، بازی دراز، پاوه و شهید بهشتی یک میلیون و 200 هزار نفر بازدید کردند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.