سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/01/10
پ, 1398/01/22 - 09:31

رشد 30 درصدی زائرین راهیان نور استان کرمان در سال 98

مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که در جامعه داشتیم   شاهد رشد 30 درصدی زائرین راهیان نور بودیم.

به گزارش کوله بار، روح الله نیکخواه مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص  اردوهای راهیان نور گفت : امسال بیش از سیزده هزار بسیجی خواهر و برادر در سه بخش دانش آموزی و دانشجویی و محلات  در قالب 85 دستگاه اتوبوس از یادمان های مختلف عملیاتی بازدید کردند.

 روح الله نیکخواه اظهار داشت : اعزام کاروانهای دانش آموزی  از تاریخ 29 مهر ماه 97  آغاز و در تاریخ 30 آذر 97  به اتمام رسید و همچنین در بخش دانشجویی از تاریخ 12  اسفند  97  تا 26  اسفند 97  در بخش  محلات هم از تاریخ 27 اسفند  97 اعزام شروع و تا 14 فروردین 98  اعزام کاروانها انجام شد .


وی از رشد 30 درصدی زائران راهیان نور در سال 98 خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، شاهد رشد 30 درصدی زائرین راهیان نور بودیم و حضور جوانان هم در بخش زائرین و هم در بخش خادمین پررنگ تر از سال های قبل بود.

مسئول سازمان اردویی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جوانان بیش از 70 درصد از اعزام های ما را به خود اختصاص دادند و در این زمینه ادارت و نهادها تعامل خوبی با ما داشتند.

نیکخواه افزود: جا دارد از آموزش پرورش ، استانداری و آموزش عالی استان کرمان تشکر و قدر دانی کنیم که با وجود مشکلات اقتصادی همکاری بسیار خوبی داشتند و همچنین ازمرکز صدا و سیمای استان که با پوشش اخبار راهیان نور ما را یاری کردند تقدیر می کنیم.
وی خاطر نشان کرد : با توجه به وقوع سیل و حوادث پیش آمده، اعزام به مناطق عملیاتی از قرارگاه مرکزی به مدت دو روز در روزهای ششم و هفتم فرودین ماه لغو شد ولی ما بقی اعزامها در موعد مقرر برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.