سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/09
د, 1398/09/11 - 15:00
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

روحانیون باید در خط مقدم جبهه فرهنگی باشند

حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: در حال حاضر زمان جنگ اراده ها و جنگ فرهنگی است که طلاب و روحانیون باید در خط مقدم این جبهه باشند.

به گزارش کوله بار، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم تکریم، تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب سپاه استان سمنان گفت : امام خمینی (ره) 31 سال پیش فرمودند که جنگ آینده جنگ اعتقادی و فکری است که سلاح فیزیکی ندارد و فرماندهان آن اساتید حوزه و دانشگاه هستند.
وی افزود: امام خمینی (ره) 4 ماموریت برای اساتید حوزه و دانشگاه ترسیم کرده است که شامل حل مسائل اعتقادی بسیجیان حوزه و دانشگاه، ترسیم چهارچوب اسلامی ناب محمدی (ص)، پاسداری از اصل تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی بر عهده نخبگان حوزه و دانشگاه و دفاع از اسلام و انقلاب در تمام مراکز است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه دفاع امروز با اسلحه نیست تصریح کرد: در حال حاضر جنگ اراده ها و جنگ فرهنگی است که طلاب و روحانیون باید در خط مقدم این جبهه باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با بیان اینکه تشیّع انگلیسی و اسلام آمریکایی اقدام به عمامه دزدی و سرقت جایگاه مرجعیت کرده است گفت : آنها با کار رسانه ای و در اختیار داشتن شبکه های ماهواره ای مانند امام حسین (ع)، فدک و ... سعی در تخریب جایگاه اسلام، تشیّع، مرجعیت و روحانیت دارند و سعی می کنند برای خود چهره سازی و مقبولیت ایجاد کنند تا در پس پرده به اهداف شوم خود و گمراهی مردم بپردازند.
وی با بیان اینکه به بصیرت رسیدن مردم بزرگترین دستاورد 40 سالگی بسیج است افزود : مردم کشورمان در فتنه چند روز اخیر با بصیرت و آگاهی راهشان را از اغتشاشگران جدا کردند و نشان دادند همواره پشت نظام و انقلاب ایستاده اند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه کشور ایران جزء 7 کشور قدرت بازدارنده دنیا است گفت : در حال حاضر توان دفاعی کشورمان بالا است و به عنوان یک ابر قدرت موشکی حرفی برای گفتن در منطقه داریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با اشاره به سفارش مقام معظم رهبری به دانشجویان و طلبه ها گفت : وظیفه شما پس از کسب علم، فهم سیاسی پیدا کردن است و فهم سیاسی داشتن یعنی داشتن قدرت تشخیص و شناختن دوست از دشمن.
وی با بیان اینکه پرچم هدایت جامعه باید در دست طلبه ها و روحانیون باشد گفت : کشوری که جوانانش بینش و آگاهی سیاسی نداشته باشند از حکومت، حرکت، مبارزه و جهاد باز می ماند و به اصطلاح سیاست زده می شود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی در پایان با بیان اینکه طلاب سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام هستند گفت : طلاب و روحانیون نباید در انتخابات پیش رو وابسته به جریان خاصی باشند.
گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام سید هادی موسوی به عنوان مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان معارفه و از زحمات حجت الاسلام هادی ابراهیمی نیز تقدیر به عمل آمد و ایشان در سمت معاونت سیاسی سپاه استان سمنان مشغول به خدمت شدند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.