سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/01
چ, 1397/09/21 - 15:01
مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران در گفتگو با کوله بار:

زائرسرای مازندران در اردوگاه شهید باکری خرمشهر به ‌نام شهید مدافع حرم "محمد بلباسی" نامگذاری شد

عباسپور گفت: زائر سرای استان مازندران که محل اسکان زائران راهیان نور در خرمشهر است، به‌ پاس خدمات و تلاش‌های فراوان شهید بزرگوار محمد بلباسی به‌نام این شهید مدافع حرم نامگذاری شد.

محمد عباسپور مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای استان مازندران در گفتگو با کوله بار از نامگذاری اردوگاه‌های راهیان نور مازندران در استان خوزستان خبر داد و گفت: زائر سرای استان مازندران که محل اسکان زائران راهیان نور در خرمشهر است، به نام شهید محمدبلباسی نامگذاری گردید.

 

وی افزود: در جلسه اخیر ستاد راهیان نور مازندران برابر دستور سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، اردوگاه راهیان نور مازندران در شهر خرمشهر به‌ پاس خدمات و تلاش‌های فراوان شهید بزرگوار محمد بلباسی به‌نام این شهید مدافع حرم نامگذاری شد.

 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: در همین راستا، اردوگاه هفت‌تپه یکی دیگر از اردوگاه‌های راهیان‌نور مازندران نیز به‌نام شهید دوران دفاع مقدس شهید جعفر شیرسوار نامگذاری شد.

عباسپور در پایان گفت: اردوگاه راهیان نور مازندران در شهر اندیمشک همچنان به‌نام شهید جعفرزاده، آماده ارائه خدمات به زائران مناطق جنگی در سال‌جاری است.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردو های راهیان نور افزود: هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی با ایثارگری ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز است.

 

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران، اردو های راهیان نور را فرصت مناسبی در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست و عنوان کرد: اردوی راهیان نور باعث می شود تا این عزیزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.