سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/01/30
س, 1398/07/30 - 12:38
آیت‌الله علوی گرگانی:

زبان از شکر این حرکت عظیم اسلامی عاجز است

آیت الله علوی گرگانی در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از خلق حماسه اربعین حسینی آورده است: حقیقتاً زبان از شکر این خروش الهی و حرکت عظیم اسلامی که تعظیم شعائر دینی را به همراه دارد عاجز است.

به گزارش کوله بار، متن پیام آیت الله علوی گرگانی به این شرح است:

«بسمه‌تعالی

قال الله تعالی "و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب" جریان عظیم اربعین و زیارت میلیون‌ها نفر به صورت همزمان از اقصی نقاط جهان موضوعی نیست که بتوان از آن به عنوان یک امر عادی یاد کرد بلکه از شواهد و قرائن می‌توان ولایت حقه مهدویه را در تمامی ابعاد مشاهده کرد.

همراهی با این موج خروشان نه تنها موجب صیانت باطنی برای زائران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌شود بلکه در عرصه جهانی هم موجبات صیانت از مکتب روح‌بخش پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی صلی‌ الله‌ علیه‌ و آل را فراهم می کند.

حقیقتا زبان از شکر این خروش الهی و حرکت عظیم اسلامی که تعظیم شعائر دینی را به همراه دارد عاجز است.

اینجانب صمیمانه از مردم عراق که با جان و دل پذیرای خیل عظیم زوار حسینی علیه السلام بودند تشکر می‌کنم. همچنین از زائرین گرامی که رنج پیاده روی را به جان خریدند و تمامی نیروهای خدمتگزار اعم از دولت محترم، هیئات مذهبی، موکب داران، رسانه‌ها و صدا و سیما، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و درمانی، کارمندان ادارات و نهادهای مختلف کشور که در این مسیر مخلصانه خدمت کردند تشکر وافر دارم و امیدوارم که خداوند به برکت اینگونه حرکات الهی عنایت و لطف خود را شامل حال ملت عراق و ایران کرده و آنها را از دشمنی‌ها و رنج‌ها در امان نگه دارد. ۹۸.۰۷.۲۹»

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.