سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/06
چ, 1398/10/25 - 14:05
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در کرمان:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بزرگترین شهید «تمدن نوین اسلامی» است

سردار یعقوب سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مفهوم میهن را از مرزهای سیاسی یک کشور به «جبهه مقاومت» و مفهوم ‎مردم را از تابعیت یک دولت به «امت واحده» توسعه داد.

به گزارش کوله بار، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور و هئیت همراه طی سفر به استان کرمان، در کنار مزار شهدای گمنام کرمان و شهید سرافراز سپاه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی حاضر شده و به مقام شامخ مجاهدان و شهدای دفاع از حریم اسلام و انقلاب ادای احترام نمودند.
 فرمانده قرارگاه مرکزی در جلسه راهیان نور سپاه ثارالله (ع) استان کرمان با اشاره به ارزش و اهمیت فعالیت های ستودنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:اگر تکریم و تشییع کم نظیر شهید سلیمانی جهانی شد، به این دلیل بود که ایشان و همرزمانش خط و مشی شهیدان را دنبال کردند و زندگی رزمندگی را برگزیدند.
‌وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بزرگترین شهید «تمدن نوین اسلامی» است، گفت: او مفهوم میهن را از مرزهای سیاسی یک کشور به «جبهه مقاومت» و مفهوم ‎مردم را از تابعیت یک دولت به «امت واحده» توسعه داد و باید گفت که ‎امام دارد و برای ساختن تمدنش، برنامه‌ریزی کرده است.
گفتنی است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۶۵۰۰ شهید استان پهناور کرمان، جلسه قرارگاه راهیان نور در این استان در حال برگزاری است و مراسم جشنواره ره آورد سرزمین نور کرمان نیز امروز با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و مسئولین و دست اندرکاران راهیان در این استان برگزار میگردد.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.